Ihhhh den ventetid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

FrkT

Ihhh hvor er jeg træt af at vente... havde ÆL den 13. marts, og har siden to dage derefter fået flere og flere symptomer. Først kvalme, så ømme brystvorter og senere bryster, humørsvingninger, træthed og fra i dag af også øget tissetrang. I formiddags fik jeg så MEGET LIDT pletblødning, virkelig minimalt, men nok til at det kunne ses på papiret. Så ved ikke om det måske kan have været det der implantationsblødning? Forventede min mens enten i går eller i dag.. så jeg er da snart gået over tid. Smugtester i vildskab (ked af at indrømme det, men kan sq ikke lade vær!), men so far ingen positive tests. Tror 80% af tiden på at jeg er gravid og 20% af tiden på at jeg ikke er, men gud hvor er det svært. Ved ikke hvad jeg BØR tro i min situation, og har aldrig før været gravid, så aner ikke hvordan min krop reagerer på evt. at være det..... hader denne her ventetid. Håber bare sådan at jeg er gravid, og hvis jeg er så er det også super heldigt, for vi gik sådan rigtigt igang med projekt baby den 10. marts, så det ville være i første hug hvis det var. Kan altså ikke vente, vil vide besked :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.