Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Var det på grund af han sad, at der ikke skete ham noget ?
Var det på grund af han sad, at der ikke skete ham noget ?
Ja det tror jeg faktisk det var heldigvis for det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Spørger du mig skrapt? Ja, vi flytter til Malling - vi flyttede til jylland 13. august.. og nu flytter vi til Malling, da vi har købt hus hvad da?
Spørger du mig skrapt?
Ja, vi flytter til Malling - vi flyttede til jylland 13. august.. og nu flytter vi til Malling, da vi har købt hus hvad da?
Jemion skriver: Ja det tror jeg faktisk det var heldigvis for det..
Kofoed. skriver: Synes ikke karma eksistere. Man bør jo ikke sidde børne op endnu, men hvis du ikke havde "brudt reglerne" kunne i have været en tur på skadestuen.
Synes ikke karma eksistere. Man bør jo ikke sidde børne op endnu, men hvis du ikke havde "brudt reglerne" kunne i have været en tur på skadestuen.
Ja kan ikke have den tanke i mit hovede hvad der kunne have været sket hvis han havde ligget ned..
Jemion skriver: Ja kan ikke have den tanke i mit hovede hvad der kunne have været sket hvis han havde ligget ned..
Puha sikke en oplevelse, den må godt nok have været grim.
Og hvor var det heldigt at han sad op tænk hvis han harnvogn havde ligget ned.
Håber ikke jeres barnvogn har taget vilt meget skade.
SaNiNa skriver: Puha sikke en oplevelse, den må godt nok have været grim. Og hvor var det heldigt at han sad op tænk hvis han harnvogn havde ligget ned. Håber ikke jeres barnvogn har taget vilt meget skade.
Er også glad for at jeg satte ham op nu barnevognen har det okay manden har rettet det værste.
Kofoed. skriver: Ville skrive snart, men så først fejlen efter jeg havde skrevet og kan ikke rette indlæg når jeg er på mobilen.Hvor er det nu malling ligger?
Ville skrive snart, men så først fejlen efter jeg havde skrevet og kan ikke rette indlæg når jeg er på mobilen.Hvor er det nu malling ligger?
Hehe okay, tænkte nok det var noget med det
Malling ligger 14 km syd for Århus .. vi glææææææder os!
HeidiØ skriver: Hehe okay, tænkte nok det var noget med det Malling ligger 14 km syd for Århus .. vi glææææææder os!
Hvor er det dog dejligt for jer i har fundet et hus
Jemion skriver: Hvor er det dog dejligt for jer i har fundet et hus
Ja, det er skønt. Efter lang tids søgen
Hvordan har I det idag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128