Bytte klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Moldemine

Nogle som kunne være interesseret i at bytte deres emmaljunga klapvogn med min?? Vores klapvogn er brugt meget lidt og er pæn og velholdt, jeg ønsker bare en vogn i neutrale farver, da vi ikke ved hvad det næste køn bliver
Jeg vil gerne helst bytte med en emmaljunga klapvogn, men hvor sædet kan skilles af fra stellet, så man evt kan sætte en barnevognsdel oven på, eller evt. bytte deres emmaljunga kombivogn med min klapvogn
Min klapvogn er også tilsalg hvis dette kan have interasse
Jeg håber på at hører fra nogle som gerne vil bytte eller evt købe

Jeg har vedhæftet et billede af vores klapvogn, der medfølger også overlæder og vinterkørepose i samme design

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Moldemine

det kan være svært at se men klapvognen er med lyserøde nuancer

Anmeld

26. februar 2012

tinasmor

Moldemine skriver:

det kan være svært at se men klapvognen er med lyserøde nuancer

hvad er det for et mærke? Hvor kommer du fra i landet og hvad koster den? kan den lægges helt ned og er der pose til?

Anmeld

26. februar 2012

eliasogmor

tinasmor skriver:

hvad er det for et mærke? Hvor kommer du fra i landet og hvad koster den? kan den lægges helt ned og er der pose til?

hun er desværre grå..så hun er her ikke mere...

Anmeld

26. februar 2012

tinasmor

eliasogmor skriver:

hun er desværre grå..så hun er her ikke mere...

Tak for svar. Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor jeg ikke kunne gå ind og se hendes profil for at se hvor i landet hun var fra. Annoncen var kun en uges tid gammel. Oh well, så kigger jeg andetsteds, tak fordi du lige skrev til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.