Victor, 14 måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Mor Christa

Jaa.. Nu er det altså længe siden jeg har skrevet
MIn stooore dreng er jo 14 måneder (ligesom jeres )
Vi har været så meget igennem på det sidste. En indlæggelse der varede 5 dage på børneafdelingen. Diagnose: Astmatisk bronkitis, lungebetændelse og ører som var så røde, at der skal lægges dræn om et par uger.
Det har været en skrækkelig omgang - og så lige midt i mit studiestart!
Jeg er heldigvis kommet stærkt igen og kan nu følge med i skolen igen (;
Lillemanden vokser og vokser.. Han år helt stabilt nu, og har fået sine første par ude-sko og går også rigtig fint i dem.
Han er begyndt at snakke på en helt anden måde! Nøj, det er sjovt at høre på "abadidapiiidap!!!" "Blab!!" haha. Og så tager han min telefon op til øret og går rundt i stuen og snakker Efterligner sin mor (;
Han kan sige en masse ting nu (mest kun ting jeg eller farmand forstår - men han er så dygtig!)
"Muuhhh" "Baabuu" "hej" "Æ" (nej) "mamamama" (mad) "BAR" (far OG mor ) "a det?" "Iiih" (elefanten siger åbenbart ihhhh) "hap" (knap) "vovov" "Aaaaae ae" (når han nusser andre) "AAAEEEE" (hund ) og en masse andre mærkelig "ord".
Han er også begyndt at spise rigtig pænt, og kan nu spise med ske (hvis jeg putter maden på skeen og giver ham den)
Desuden drikker han nu 100% selv af glas og ikke vippekrus.
Mor er stolt

Nå! Hvordan går det med jeres lækre børn?? Smid gerne lige billeder op også!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Maja_4000

Han er bare sød !

Og godt du er kommet stærkt igen i skolen (;

Kunne skrive nærmest det samme om Caroline .. Hun siger dog ikke så meget Det er mest "det?" , "mamamama" (når hun skal have mad / hvis vi tager en af de skåle som hendes mad plejer at være i ) , "AH AH AH" (hvis noget ikke går stærkt nok) (:

Men hun går også .. Spiser "selv" og drikker helt selv .. Af ALT .. Også ting man ikke kan drikke af .. Bare det er rundt  Hehe .. Og så snakker hun også i telefon .. Også i ALT .. Det har hun gjort i 4 måneder tror jeg :b

Lige lidt forklaring til billederne :
Caroline med fars sko
Bevis på at hun næææsten har så meget hår at man kan lave en hestehale
Bygger lego (med "lidt" hjælp fra far - Caroline vil kun skille det)
Kommer duplo i subwooferen (staves? - Det er far ikke særlig glad for :b)
Deler sut med far (; 

Anmeld

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Han er bare sød !

Og godt du er kommet stærkt igen i skolen (;

Kunne skrive nærmest det samme om Caroline .. Hun siger dog ikke så meget Det er mest "det?" , "mamamama" (når hun skal have mad / hvis vi tager en af de skåle som hendes mad plejer at være i ) , "AH AH AH" (hvis noget ikke går stærkt nok) (:

Men hun går også .. Spiser "selv" og drikker helt selv .. Af ALT .. Også ting man ikke kan drikke af .. Bare det er rundt  Hehe .. Og så snakker hun også i telefon .. Også i ALT .. Det har hun gjort i 4 måneder tror jeg :b

Lige lidt forklaring til billederne :
Caroline med fars sko
Bevis på at hun næææsten har så meget hår at man kan lave en hestehale
Bygger lego (med "lidt" hjælp fra far - Caroline vil kun skille det)
Kommer duplo i subwooferen (staves? - Det er far ikke særlig glad for :b)
Deler sut med far (; 

hhhaha.. Sikke nogle søde billeder !!! 
Nå ja - victor drikker også af ALT der er rundt Det er så åndssvagt! haha.. Og han vil også kun skille legoet ad og ikke bygge med det  ...
Nå ja - Carolines hår skal selvfølgelig bare vokse og vokse jeg har til gengæld klippet Victors hår for første gang (han har jo næsten heller ingen hår ) ,, Det var blevet så "langt" at det i nakken var aalt for langt og at det også gik langt ned over ørene ;P Men det er stadig suuper tyndt hehe..
Elsker billedet i farmands sko ;D 

Anmeld

19. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

hhhaha.. Sikke nogle søde billeder !!! 
Nå ja - victor drikker også af ALT der er rundt Det er så åndssvagt! haha.. Og han vil også kun skille legoet ad og ikke bygge med det  ...
Nå ja - Carolines hår skal selvfølgelig bare vokse og vokse jeg har til gengæld klippet Victors hår for første gang (han har jo næsten heller ingen hår ) ,, Det var blevet så "langt" at det i nakken var aalt for langt og at det også gik langt ned over ørene ;P Men det er stadig suuper tyndt hehe..
Elsker billedet i farmands sko ;D 

Har du selv klippet det ? Modigt Hehe .. Carolines er også MEGET tyndt .. Men det kan allerede filtre  Så nu har vi købt en balsam til hende (;

Hehe .. Det gør jeg også Hun synes det var vildt sjovt , og grinede hver gang hun tog et skridt (;

Anmeld

19. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Har du selv klippet det ? Modigt Hehe .. Carolines er også MEGET tyndt .. Men det kan allerede filtre  Så nu har vi købt en balsam til hende (;

Hehe .. Det gør jeg også Hun synes det var vildt sjovt , og grinede hver gang hun tog et skridt (;

hahaha hvor sødt !!
Jaa jeg klippede det selv.. det er jo ikke så svært, fordi han jo ikke har en frisure endnu ;P Han har jo bare noget hår her og der hehe.. Men når han får tykkere hår og bliver lidt mere drenget, så sender jeg ham også til frisøren !!  

Anmeld

26. februar 2012

VNB

MissChrista skriver:

Jaa.. Nu er det altså længe siden jeg har skrevet
MIn stooore dreng er jo 14 måneder (ligesom jeres )
Vi har været så meget igennem på det sidste. En indlæggelse der varede 5 dage på børneafdelingen. Diagnose: Astmatisk bronkitis, lungebetændelse og ører som var så røde, at der skal lægges dræn om et par uger.
Det har været en skrækkelig omgang - og så lige midt i mit studiestart!
Jeg er heldigvis kommet stærkt igen og kan nu følge med i skolen igen (;
Lillemanden vokser og vokser.. Han år helt stabilt nu, og har fået sine første par ude-sko og går også rigtig fint i dem.
Han er begyndt at snakke på en helt anden måde! Nøj, det er sjovt at høre på "abadidapiiidap!!!" "Blab!!" haha. Og så tager han min telefon op til øret og går rundt i stuen og snakker Efterligner sin mor (;
Han kan sige en masse ting nu (mest kun ting jeg eller farmand forstår - men han er så dygtig!)
"Muuhhh" "Baabuu" "hej" "Æ" (nej) "mamamama" (mad) "BAR" (far OG mor ) "a det?" "Iiih" (elefanten siger åbenbart ihhhh) "hap" (knap) "vovov" "Aaaaae ae" (når han nusser andre) "AAAEEEE" (hund ) og en masse andre mærkelig "ord".
Han er også begyndt at spise rigtig pænt, og kan nu spise med ske (hvis jeg putter maden på skeen og giver ham den)
Desuden drikker han nu 100% selv af glas og ikke vippekrus.
Mor er stolt

Nå! Hvordan går det med jeres lækre børn?? Smid gerne lige billeder op også!

ej stakkels lille syg mand! Er han ved at være ovenpå igen? 

sikke da nogle skønne billeder af ham og klovnen!  

Jeg er selv på en børneafdeling, og det er helt vildt som de klovne kan gøre dagene sjovere for de indlagte børn!  de er så super gode! 

Anmeld

26. februar 2012

VNB

hehe jeg har min HELT EGEN lille klovn! 

Anmeld

26. februar 2012

Mor Christa

VNB skriver:

hehe jeg har min HELT EGEN lille klovn! 

Neej, hvor cuuute!!! Det var da helt vildt Fastelavn, går jeg ud fra?
Hvordan går det hos Jer?

Jo, han er ved at være ovenpå igen.. Får stadig maske når han har svært ved at få vejret ordentligt eller hvis han får mega hosteanfald.. Men som sagt går det fremad, og han kommer også i dagpleje hver dag osv
Og nu er der heller ikke længe til ørelæge, og så skal han jo ha' lagt dræn om et par uger.. Glæder mig nu til det hele er overstået..

Så har vi fået første tandlægetid   det blir' spændende..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.