At dumpe sin praktik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

hejsa i skønne kvinder.

Jeg skal starte i praktik i morgen og være der 4 mdr frem, hvilket jeg glæder mig vildt meget til.

Men kom pludselig til at tænke på at hvad nu hvis jeg dumper.. Jeg kan tage praktikken om til februar 2013, men er der nogen der ved om jeg kan få su i det halve år som jeg så ikke studerer, da uddannelsen kun starter en gang årligt??? Eller har et andet bud på hvad jeg kan få hvis jeg er berettiget til noget??

Det er egentlig meningen at jeg skal have barsel efter min praktik, men jeg ved slet ikke om jeg kan få su hvis jeg dumper.. Puha, jeg er vildt forvirret.

Håber ikke det blev for indviklet

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

hejsa i skønne kvinder.

Jeg skal starte i praktik i morgen og være der 4 mdr frem, hvilket jeg glæder mig vildt meget til.

Men kom pludselig til at tænke på at hvad nu hvis jeg dumper.. Jeg kan tage praktikken om til februar 2013, men er der nogen der ved om jeg kan få su i det halve år som jeg så ikke studerer, da uddannelsen kun starter en gang årligt??? Eller har et andet bud på hvad jeg kan få hvis jeg er berettiget til noget??

Det er egentlig meningen at jeg skal have barsel efter min praktik, men jeg ved slet ikke om jeg kan få su hvis jeg dumper.. Puha, jeg er vildt forvirret.

Uden at være 100% sikker så vil jeg mene at du går på dagpenge

Anmeld

19. februar 2012

TWT

Anonym skriver:

hejsa i skønne kvinder.

Jeg er snart færdig som sosu hjælper. Og på den uddannelse er det bare sådan, at hvis man dumper sin praktik, så bliver den forlænget med 1 eller 2 mdr.

Anmeld

19. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

TWT skriver:

Jeg er snart færdig som sosu hjælper. Og på den uddannelse er det bare sådan, at hvis man dumper sin praktik, så bliver den forlænget med 1 eller 2 mdr.

Jæpz sådan er det med hjælperen, men den starter også 3 gange året. Men hvis det er assistenten kan man første tage sin praktik om bår næste ssa hold skal i tilsvarende praktik. Så ka bestemt forestille mig det hedder kh eller dsgpenge

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Det skal nok lige siges at jeg læser til socialrådgiver og uddannelsen starter kun én gang om året.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.