Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AndreasMor84 skriver: Da jeg er tilflytter til Søborg, savner jeg nogle nye veninder i omgangskredsen. Jeg er 27 og går hjemme på barsel med min søn på næsten 5½ måned. Manden arbejder til dagligt, så hverdagen kan godt blive lidt ensformig og "ensom", når man er ny i en by og ikke har et arbejde at stå op til eller familie og veninder i byen.Skriv endelig
Da jeg er tilflytter til Søborg, savner jeg nogle nye veninder i omgangskredsen. Jeg er 27 og går hjemme på barsel med min søn på næsten 5½ måned. Manden arbejder til dagligt, så hverdagen kan godt blive lidt ensformig og "ensom", når man er ny i en by og ikke har et arbejde at stå op til eller familie og veninder i byen.Skriv endelig
Vist du er frisk på at besøge Lyngby storcenter - er jeg altid klar på noget babyshopping og kaffe
Nadia&Daniel skriver: Vist du er frisk på at besøge Lyngby storcenter - er jeg altid klar på noget babyshopping og kaffe
AndreasMor84 skriver: Hihi jeg er tit i Lyngby storcenter.. eller tit og tit, men i hvert fald regelmæssigt
Hihi jeg er tit i Lyngby storcenter.. eller tit og tit, men i hvert fald regelmæssigt
Ej, så skal vi da helt sikkert finde ud af noget.. Min datter er dog hele 15 mdr. - håber det er okay
Nadia&Daniel skriver: Ej, så skal vi da helt sikkert finde ud af noget.. Min datter er dog hele 15 mdr. - håber det er okay
Livas mor skriver: Jeg bør i nordvest, som jo grænser lige op til Søborg.Har Liva på 27 måneder, er selv 27 år og er så jeg gift.Jeg arbejder som sygeplejerske, men dog "kun" 32 timer om ugen. Er altid interesseret i at lære nye mennesker at kende.Knus Rikke
Jeg bør i nordvest, som jo grænser lige op til Søborg.Har Liva på 27 måneder, er selv 27 år og er så jeg gift.Jeg arbejder som sygeplejerske, men dog "kun" 32 timer om ugen. Er altid interesseret i at lære nye mennesker at kende.Knus Rikke
Uhh det lyder som en hyggelig ide, jeg er 30 og bor i buddinge og min datter er 2.. Ville da være super hyggeligt at møde nogen herinde fra..
ESV skriver: Uhh det lyder som en hyggelig ide, jeg er 30 og bor i buddinge og min datter er 2.. Ville da være super hyggeligt at møde nogen herinde fra..
Jeg vil helt sikkert også gerne finde ud af noget. Jeg bor dog i Roskilde, men min mor bor i Bagsværd.
Jeg er 28 år og er mor til Gabriel på 1½ år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128