Nogen fra Søborg, Herlev eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

AndreasMor84

Da jeg er tilflytter til Søborg, savner jeg nogle nye veninder i omgangskredsen. Jeg er 27 og går hjemme på barsel med min søn på næsten 5½ måned. Manden arbejder til dagligt, så hverdagen kan godt blive lidt ensformig og "ensom", når man er ny i en by og ikke har et arbejde at stå op til eller familie og veninder i byen.

Skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Nadia&Daniel

AndreasMor84 skriver:

Da jeg er tilflytter til Søborg, savner jeg nogle nye veninder i omgangskredsen. Jeg er 27 og går hjemme på barsel med min søn på næsten 5½ måned. Manden arbejder til dagligt, så hverdagen kan godt blive lidt ensformig og "ensom", når man er ny i en by og ikke har et arbejde at stå op til eller familie og veninder i byen.

Skriv endelig

Vist du er frisk på at besøge Lyngby storcenter - er jeg altid klar på noget babyshopping og kaffe

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

Nadia&Daniel skriver:

Vist du er frisk på at besøge Lyngby storcenter - er jeg altid klar på noget babyshopping og kaffe

Hihi jeg er tit i Lyngby storcenter.. eller tit og tit, men i hvert fald regelmæssigt

Anmeld

19. februar 2012

Nadia&Daniel

AndreasMor84 skriver:

Hihi jeg er tit i Lyngby storcenter.. eller tit og tit, men i hvert fald regelmæssigt

Ej, så skal vi da helt sikkert finde ud af noget.. Min datter er dog hele 15 mdr. - håber det er okay

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

Nadia&Daniel skriver:

Ej, så skal vi da helt sikkert finde ud af noget.. Min datter er dog hele 15 mdr. - håber det er okay

Det betyder ikke det fjerneste

Anmeld

19. februar 2012

Livas mor

Jeg bør i nordvest, som jo grænser lige op til Søborg.
Har Liva på 27 måneder, er selv 27 år og er så jeg gift.
Jeg arbejder som sygeplejerske, men dog "kun" 32 timer om ugen. Er altid interesseret i at lære nye mennesker at kende.

Knus Rikke

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

Livas mor skriver:

Jeg bør i nordvest, som jo grænser lige op til Søborg.
Har Liva på 27 måneder, er selv 27 år og er så jeg gift.
Jeg arbejder som sygeplejerske, men dog "kun" 32 timer om ugen. Er altid interesseret i at lære nye mennesker at kende.

Knus Rikke

Ej hvor cool Måske man skulle lave en fælles "date" i Lyngby storcenter en dag?

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Uhh det lyder som en hyggelig ide, jeg er 30 og bor i buddinge og min datter er 2..  Ville da være super hyggeligt at møde nogen herinde fra..

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

ESV skriver:

Uhh det lyder som en hyggelig ide, jeg er 30 og bor i buddinge og min datter er 2..  Ville da være super hyggeligt at møde nogen herinde fra..

Buddinge er ikke langt fra mig Jeg bor i den gamle TV by Hvad laver du til daglig?

Anmeld

19. februar 2012

Anirak

Jeg vil helt sikkert også gerne finde ud af noget. Jeg bor dog i Roskilde, men min mor bor i Bagsværd.

Jeg er 28 år og er mor til Gabriel på 1½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.