Åh nej hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har selv fundet ud i sidste uge at jeg var gravid, nu ringer min søster idag og siger hun har taget en test - POSITIV.. normalt ville jeg være glad..

problemet er min søster har voldsom ADHD, har taget stoffer i mange år og nu har taget skade, hun har lidt problemer i forhold til virkeligheden hun tror til tider hun bliver besat af ånder og dyrene bliver besat osv osv.. den er til tider helt galt på toppen..

kommunen har også skrevet i tidliger rapporter at hun ikke er egnet til at få børn og i det tilfælde ville få dem taget,, 

jeg har regnet på da jeg ved jeg er i 6 uge og hun er ca 2 uger længere henne end mig, så hun er i 8 uge ca.. måske enda 9 uge..

hun vil gerne have en abort men er det forsent hvis hun er i 8-9 uge eller er det til uge 12 man kan få aborter ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har selv fundet ud i sidste uge at jeg var gravid, nu ringer min søster idag og siger hun har taget en test - POSITIV.. normalt ville jeg være glad..

problemet er min søster har voldsom ADHD, har taget stoffer i mange år og nu har taget skade, hun har lidt problemer i forhold til virkeligheden hun tror til tider hun bliver besat af ånder og dyrene bliver besat osv osv.. den er til tider helt galt på toppen..

kommunen har også skrevet i tidliger rapporter at hun ikke er egnet til at få børn og i det tilfælde ville få dem taget,, 

jeg har regnet på da jeg ved jeg er i 6 uge og hun er ca 2 uger længere henne end mig, så hun er i 8 uge ca.. måske enda 9 uge..

hun vil gerne have en abort men er det forsent hvis hun er i 8-9 uge eller er det til uge 12 man kan få aborter ? ?

Det er til og med uge 12 man kan få en abort  

Anmeld

19. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

mener det er frem til uge 12 ..

Anmeld

19. februar 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Det er indtil uge 12 man kan få en abort, så det kan hun sagtens nå

Anmeld

19. februar 2012

mortilnoahogmelina

Det kan hun få foretaget til uge 12.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

tak, hvis hun henvender sig til lægen imorgen kan de så godt nå at få det hele igennem men undersøgelser abort osv inden det bliver for sent ?

Anmeld

19. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hun kan sagtens nå at få en abort.

Det er inden 12. uge, at man frit kan få fjernet et foster.

Hvor er det synd for din søster, at hun har lidt den skæbne. Jeg håber hun til trods har det ogdt det meste af tiden.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

RGN, hun har fået et liv der fungerer for hende, men hun har troede siden hun var 17 at hun var steril, og siden hun var 16 prøvet at få barn i flere omgange så hun ønsker sig virkelig et barn, og måske med tiden men ikke nu..

ønsker selv det bedste for hende men hun er ikke sammen med faren, kommunen fjerner måske barnet og hendes økonimi er der slet ikke.. så det bedste ville klart være abort men ombestemmer hun sig vil jeg klart støtte hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.