Spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

mpr

Kay skriver:

det kan jo være fordi din kæreste godt kan li du har kurver og former!?

altså jeg er også overvægttig... og har været mere end jeg er nu... før jeg blev gravid var jeg 7 kg. fra at være inden for normalen... og jeg havde ingen intention om at komme ind og ligge hverken i bunden eller midt i normalen... da jeg ikke selv syntes at helt tynde kviner er pæne... og det syntes min kæreste heller ikke...

så ja... måske er han bange for at du midster for meget af det han syntes er pænt!?

Måske.. Jeg har altid været en pige med lidt for meget hist og her.. Jeg er heller ikke helt inde for de helt tynde tynde piger hvor man bare ser alle knogler men jeg bryder mig heller ikke om at jeg kan tage fat i min hud og se.. det er ikke bare hud men fedt.. :s

Har ønsket siden jeg var 13 at tabe mig så meget at jeg blev tynd.. Vil da gerne have jeg har hofter, bryst og røv.. Men gider ikke længere fede lår, slaskede overarme og en mave man kigger ned på og så ikke kan se sine fødder.. Gider ikke dobbelthager eller noget som helst mere.. vil bare have det væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

mpr

M (: skriver:

Ja, men man ser jo også sig selv i spejlet hver dag, så måske man når man begynder at nærme sig idealet skulle finde gamle billeder at sammenligne med..

Jeg er helt holdt op med at tage billeder af mig selv efter jeg er kommet over de 77.. føler mig simpelthen ulækker at se på

Anmeld

19. februar 2012

Karina1

Hej

Nu er jeg også på kur og har sat et mål der hedder 65kg (måske 60) og jeg er 160cm høj.. Men det kommer jo helt an på hvilken kropsfigur man har. Jeg har altid haft (meget) store bryster og fylde på numsen også da jeg vejede omkring 60kg, så hvis man har "former" skal man nok ikke sætte sit mål til sin "ideal mindste vægt" for så bliver man bare skuffet fordi man ikke kan nå derned og bryster og numse bliver jo også mindre i takt med man taber sig, men de forsvinder jo selvfølgelig ikke helt. Jeg har tabt mig 7,6kg nu og mine BH'er er allerede blevet lidt for store nu.. Men det er jo en super god ide at lytte til din læge og tage h*n med på råd ang. vægttab og husk at sætte delmål, så virker det hele ikke så uoverskueligt (f.eks. 10kilo inden august) 

Anmeld

19. februar 2012

M (:

Chel1992 skriver:

Jeg er helt holdt op med at tage billeder af mig selv efter jeg er kommet over de 77.. føler mig simpelthen ulækker at se på

Øv, det er da ikke rart at have det sådan.. Men måske du alligevel skal tage et ærligt startbillede til køleskabet, så du nemmere kan holde motivationen? Og også, så du kan se, hvor meget du faktisk har tabt dig, når du når dit mål!

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Måske.. Jeg har altid været en pige med lidt for meget hist og her.. Jeg er heller ikke helt inde for de helt tynde tynde piger hvor man bare ser alle knogler men jeg bryder mig heller ikke om at jeg kan tage fat i min hud og se.. det er ikke bare hud men fedt.. :s

Har ønsket siden jeg var 13 at tabe mig så meget at jeg blev tynd.. Vil da gerne have jeg har hofter, bryst og røv.. Men gider ikke længere fede lår, slaskede overarme og en mave man kigger ned på og så ikke kan se sine fødder.. Gider ikke dobbelthager eller noget som helst mere.. vil bare have det væk

det kan jeg godt forstå... kender selv følelsen... men hvad med bare at gå igang med et vægt tab og så sætte del mål for dig selv og nå du (eller i) er tilfredse med det du ser... så har du fundet din idial vægt? man behøver jo ikke gå efter et eller ander forkromet komputerudregnet tal på en vægt... hvis man bare er tilfreds med det man ser...

Anmeld

19. februar 2012

mpr

M (: skriver:

Øv, det er da ikke rart at have det sådan.. Men måske du alligevel skal tage et ærligt startbillede til køleskabet, så du nemmere kan holde motivationen? Og også, så du kan se, hvor meget du faktisk har tabt dig, når du når dit mål!

Tak måske jeg skulle prøve Er i hvert fald begyndt at træne rigtig meget går til zumba 3 gange om ugen... Og sidst jeg gik til det tabte jeg 12 kg på et halvt år og det var kun en gang i ugen Så håber det her gør en del mere ^^

Anmeld

19. februar 2012

mpr

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... kender selv følelsen... men hvad med bare at gå igang med et vægt tab og så sætte del mål for dig selv og nå du (eller i) er tilfredse med det du ser... så har du fundet din idial vægt? man behøver jo ikke gå efter et eller ander forkromet komputerudregnet tal på en vægt... hvis man bare er tilfreds med det man ser...

Det er en god ide Det er også sådan lidt et most for mig at komme så langt ned som muligt.. om det så er pænt eller ej.. For tænker bare på hvis jeg bliver gravid en dag så vil jeg have en krop der kan holde til at tage 10-15 kg på uden det virker uoverskueligt at komme af med det igen bagefter

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Det er en god ide Det er også sådan lidt et most for mig at komme så langt ned som muligt.. om det så er pænt eller ej.. For tænker bare på hvis jeg bliver gravid en dag så vil jeg have en krop der kan holde til at tage 10-15 kg på uden det virker uoverskueligt at komme af med det igen bagefter

tror det er en dum ide at tabe sååå meget inden en graviditet... jeg har selv tabt 5 kg. de første 2 måneder i graviditeten... så det er rigtig godt at havde noget at stå i mod med

desuden skal du jo "bare" fortsætte med at motionere og spise sundt når du er gravid... så tager du ikke mere på end hvad baby og det der høre til vejer... og det er jo ikke det du skal kæmpe for at tabe... det er alt det der kommer ekstre på

Anmeld

19. februar 2012

mpr

Kay skriver:

tror det er en dum ide at tabe sååå meget inden en graviditet... jeg har selv tabt 5 kg. de første 2 måneder i graviditeten... så det er rigtig godt at havde noget at stå i mod med

desuden skal du jo "bare" fortsætte med at motionere og spise sundt når du er gravid... så tager du ikke mere på end hvad baby og det der høre til vejer... og det er jo ikke det du skal kæmpe for at tabe... det er alt det der kommer ekstre på

Det er også det ekstra jeg så nødig vil have.. kigger på min mor i dag og ser at jeg ikke har lyst til at ende med at være 30 kg større end før jeg blev gravid når man så har født... Ved der er så mange ting der spiller ind over når man bliver gravid og det vejer men det er mere bagefter jeg tænker på håber lidt på at jeg kan forebygge et eller andet ^^

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Det er også det ekstra jeg så nødig vil have.. kigger på min mor i dag og ser at jeg ikke har lyst til at ende med at være 30 kg større end før jeg blev gravid når man så har født... Ved der er så mange ting der spiller ind over når man bliver gravid og det vejer men det er mere bagefter jeg tænker på håber lidt på at jeg kan forebygge et eller andet ^^

tror ikke du kan forbygge noget... andet end at være i dog form... og så sørge for at spise sundt undervejs i graviditeten og motionere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.