hmm. ja har lidt svært ved at bestemme overskriften, da jeg egentlig har en del spørgsmål til jer kloge damer 
jeg har verdens dejligste kæreste... vi har forsøgt at få ønskebarnet siden december 10, med held en enkelt gang som desværre endte i SA. vi venter på de gyldne streger og en scanning der viser hjerteblink i stedet for en tom livmoder .
vi snakker bryllup (læs: jeg gør)
jeg er uddannet landmand, en rigtig drengerøv, men lige mit bryllup har jeg altid drømt om og ønsker mig prinsessebryllupet og eventyret...
manden derimod... ja han er også landmand, men det der med eventyr, romantik siger ham bare intet!
for ham bliver man kun gift for at blive skilt igen - i grove træk. holde stor fest siger ham ikke meget og ja, han er sådan set lidt ligeglad...
han siger han gerne vil giftes med mig. og også til sommer
så jeg er jo ovenud lykkelig, men når det så kommer til planlægning er han ligeglad.
vi skal jo gerne over høsten (travl periode i landbruget), men at få ham til at sige nærmere bestemt hvornår og sådan er stort set umuligt...
stedet er fundet, det er vi heldigvis enige om, men stedet er ofte udlejet og vi skal jo nok snart have gjort noget, hvis vi skal være der, men det er ligesom om han er ligeglad, jamen så tager vi da bare et andet sted..
okay det hele er langt og forvirrende..
er det mig der forlanger for meget... ? hvis jeg venter et par år, vil han så ændre mening (vil det så betyde mere for ham) eller er det bare sådan han er, at jeg bare skal bestemme det og så er det sådan?
mit lille prinsesse hjerte banker jo virkelig for at planlægge og få eventyret (og måske kunne tænke på andet end projekt baby)