kramper i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver nød til at spørge her, da jeg er i vildrede. Min kæreste tager det stille og roligt, men jeg er nervøs.. Jeg er 26+2 idag!
Jeg er ikke typen der piver, har 3 tatoveringer, hvor jeg fik grineflip imens de blev lavet, fordi jeg ikke kunne mærke smerten. Og hader at tage piller, fordi de sætter sig fast i halsen, så kaster dem som regel op igen.
Jeg har siden i onsdags haft en næsten konstant hovedpine, den er slem.
Ved lægen for 14 dage siden, testede han min urin, der var for mange hvide celler i, men ingen bakterier, så han sagde det var fint
I går aftes, fik jeg pludselig kramper i den nederste del af maven, og helt nede i underlivet. Jeg krøb fuldstændig sammen og kunne næsten ikke stå oprejst. De kom MANGE gange i løbet af 1½ times tid, og nogle af dem med få minutters mellemrum. Tårerne trillede ned af mine kinder flere gange af smerte...
Jeg havde tidligere på aftenen taget en panodil pga. hovedpinen, som var begyndt at virke..

Min kæreste oplevede det samme med sin xkone, og de rendte til og fra skadestuen konstant og fik hver gang at vide at det bare var plukveer. Så han tager det stille og roligt..

Men lyder det som plukveer? Jeg har haft nogle enkelte kramper her til morgen, men ikke så slemme som i går aftes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

An&Jo

synes nu ikke det lyder som plukveer nej, og jeg ville ny bestemt ringe til FG, du kan have fået en urinvejsinfektion siden du var ved lægen, og dem kan kroppen enten reagere på eller slet ikke vise tegn udover lidt plukveer..

men plukveer må IKKE gøre ondt, og synes bestemt du skal ringe til FG og få deres vurdering, to graviditeter er ikke ens, og bare fordi det ved hans X bare var plukveer, behøver det ikke at være det ved dig..

Anmeld

19. februar 2012

th

Anonym skriver:

Jeg bliver nød til at spørge her, da jeg er i vildrede. Min kæreste tager det stille og roligt, men jeg er nervøs.. Jeg er 26+2 idag!
Jeg er ikke typen der piver, har 3 tatoveringer, hvor jeg fik grineflip imens de blev lavet, fordi jeg ikke kunne mærke smerten. Og hader at tage piller, fordi de sætter sig fast i halsen, så kaster dem som regel op igen.
Jeg har siden i onsdags haft en næsten konstant hovedpine, den er slem.
Ved lægen for 14 dage siden, testede han min urin, der var for mange hvide celler i, men ingen bakterier, så han sagde det var fint
I går aftes, fik jeg pludselig kramper i den nederste del af maven, og helt nede i underlivet. Jeg krøb fuldstændig sammen og kunne næsten ikke stå oprejst. De kom MANGE gange i løbet af 1½ times tid, og nogle af dem med få minutters mellemrum. Tårerne trillede ned af mine kinder flere gange af smerte...
Jeg havde tidligere på aftenen taget en panodil pga. hovedpinen, som var begyndt at virke..

Min kæreste oplevede det samme med sin xkone, og de rendte til og fra skadestuen konstant og fik hver gang at vide at det bare var plukveer. Så han tager det stille og roligt..

Men lyder det som plukveer? Jeg har haft nogle enkelte kramper her til morgen, men ikke så slemme som i går aftes..

ville ringe med det samme til fg.

det er bedre at blive tjekket, havde det sådan i uge 31 og blev sygemeldt og fik at vider jeg skulle holde mig i ro, de var bange for jeg ville føde før tid...

heller komme ind og blive tjekket.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg spiser lige noget mad, og så ringer jeg Jeg tænkte også det måske kunne være begynde svangerskabsforgiftning eller lign. Har slet ikke forstand på det, men det snakkede min mor om..

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Jeg spiser lige noget mad, og så ringer jeg Jeg tænkte også det måske kunne være begynde svangerskabsforgiftning eller lign. Har slet ikke forstand på det, men det snakkede min mor om..

kom du ind og blev tjekket??

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

kom du ind og blev tjekket??

Nej. da jeg ringede spurgte de om jeg havde mærket baby idag. Det har jeg og endda meget. Så de mente ikke at det var vigtigt og at det sagtens kunne vente til at jeg kunne kontakte min egen læge imorgen tidligt, medmindre det blev slemmere i løbet af dagen / aftenen.
Men har ikke haft noget de sidste 3-4 timer , så er lettet og træt

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Nej. da jeg ringede spurgte de om jeg havde mærket baby idag. Det har jeg og endda meget. Så de mente ikke at det var vigtigt og at det sagtens kunne vente til at jeg kunne kontakte min egen læge imorgen tidligt, medmindre det blev slemmere i løbet af dagen / aftenen.
Men har ikke haft noget de sidste 3-4 timer , så er lettet og træt

super..

Men synes nu du lige skal ringe ind til lægen imorgen og snakke med ham om det hele.. så er de mere opmærksomme på det, og dermed skal du ikke forklare dig på samme måde hvis du pludselig får ondt igen..

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

super..

Men synes nu du lige skal ringe ind til lægen imorgen og snakke med ham om det hele.. så er de mere opmærksomme på det, og dermed skal du ikke forklare dig på samme måde hvis du pludselig får ondt igen..

Jeg ringer imorgen tidlig - ingen tvivl der Vil gerne tjekkes i hoved og rø... Hellere være på den sikre side, end at der pludselig er noget galt fordi man ikke tog kroppens signaler seriøst
Mange tak for svaret forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.