Jeg bliver nød til at spørge her, da jeg er i vildrede. Min kæreste tager det stille og roligt, men jeg er nervøs.. Jeg er 26+2 idag!
Jeg er ikke typen der piver, har 3 tatoveringer, hvor jeg fik grineflip imens de blev lavet, fordi jeg ikke kunne mærke smerten.

Og hader at tage piller, fordi de sætter sig fast i halsen, så kaster dem som regel op igen.
Jeg har siden i onsdags haft en næsten konstant hovedpine, den er slem.
Ved lægen for 14 dage siden, testede han min urin, der var for mange hvide celler i, men ingen bakterier, så han sagde det var fint

I går aftes, fik jeg pludselig kramper i den nederste del af maven, og helt nede i underlivet. Jeg krøb fuldstændig sammen og kunne næsten ikke stå oprejst. De kom MANGE gange i løbet af 1½ times tid, og nogle af dem med få minutters mellemrum. Tårerne trillede ned af mine kinder flere gange af smerte...

Jeg havde tidligere på aftenen taget en panodil pga. hovedpinen, som var begyndt at virke..
Min kæreste oplevede det samme med sin xkone, og de rendte til og fra skadestuen konstant og fik hver gang at vide at det bare var plukveer. Så han tager det stille og roligt..
Men lyder det som plukveer? Jeg har haft nogle enkelte kramper her til morgen, men ikke så slemme som i går aftes..
Anmeld