sex med andre end sin faste partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Anonym

Jeg læste en artikel forleden der handlede om hvad man valgte sin mand ud fra - ville man ha familie? Ville man ha en man kunne rejse rundt med? Ville man ha en person man kunne eksperimentere seksuelt med?

Jeg valgte faktisk min kæreste ud fra det sidste, meget bevidst. At jeg skulle ende med at sidde her 1,5 år efter og være gravid, anede jeg ikke ville ske. Men jeg er da mere lykkelig for at finde en, som jeg svinger så godt med i sengen og så blive virkelig forelsket i ham bagefter.

Vi ved begge, at sex nu kommer lidt på pause men snakker meget fantasier - og det involverer andet end ham og mig. Vi har begge en 'sex-fortid' (hvis man kan kalde det det) med masser af eksperimenter, og det håber vi begge kan fortsætte når min krop er klar til det igen.

Så nej, i min verden kan man sagtens ha indforstået sex med andre end ens partner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

gonefishing

karina1980 skriver:

af en samtale på jobbet igår, kommer her lidt spørgsmål omkring sex  jeg har lavet det sådan at man kan svare anonymt, da dette jo som oftest er, noget mange ønsker at gøre når vi betræder disse emner.

nå men igår sad vi og diskuterede swingerclub, selv har jeg nu gæstet sådan en, et par gange og synes dette er super fedt.

mine kollegaer var dog meget fordømmende og mente at vi ikke kunne have et ret godt forhold, hvis vi havde behov for sådan et sted.

her mente de at man kunne kun have sex med en person man elskede og følte kærlighed til!!!

personligt har jeg ikke et problem med, at de har denne holdning og kan bestemt godt se hvorfor den kommer.

her er vi jo super afklaret med hvad og hvordan det gøres, de regler vi har, overholdes, og vores kærlighed er på ingen måde baseret på sex, den er langt dybere end det.

sex er for os, et fantastisk sidestykke til den kærlighed vi har til hinanden og den bedste sex, er da så bestemt også med hinanden.

men hvordan tænker i???

I min verden er der sex og det at elske. Man kan begge ting med sin partner. Og kun den ene med et engangsknald.

Om man så vælger at have sex i en swingerklub med sin partner og elske derhjemme, det er jo op til de forskellige.

Personligt kan vi både have sex og elske herhjemme, derfor tror jeg ikke behovet for at have sex et andet sted (som f.eks. en swingerklub) er der.

Men andre må da gøre som de vil, bliver mere flov over en dating side for gifte mennesker hvor man kan gå bag ryggen på hinanden.
Så længe man er ærlige og enige overfor hinanden, så kan jeg ikke se noget problem i det. 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym

karina1980 skriver:

af en samtale på jobbet igår, kommer her lidt spørgsmål omkring sex  jeg har lavet det sådan at man kan svare anonymt, da dette jo som oftest er, noget mange ønsker at gøre når vi betræder disse emner.

nå men igår sad vi og diskuterede swingerclub, selv har jeg nu gæstet sådan en, et par gange og synes dette er super fedt.

mine kollegaer var dog meget fordømmende og mente at vi ikke kunne have et ret godt forhold, hvis vi havde behov for sådan et sted.

her mente de at man kunne kun have sex med en person man elskede og følte kærlighed til!!!

personligt har jeg ikke et problem med, at de har denne holdning og kan bestemt godt se hvorfor den kommer.

her er vi jo super afklaret med hvad og hvordan det gøres, de regler vi har, overholdes, og vores kærlighed er på ingen måde baseret på sex, den er langt dybere end det.

sex er for os, et fantastisk sidestykke til den kærlighed vi har til hinanden og den bedste sex, er da så bestemt også med hinanden.

men hvordan tænker i???

Her ville de aldrig ske.. Vi er begge af samme opfattelse.. Af vi kun har sex med hinanden.. Og vi er begge for jaloux. Og for mig er sex meget intimt... 

Anmeld

4. marts 2012

Lunae

karina1980 skriver:

men hvordan tænker i???

Jeg kunne bestemt ikke tænke mig at kommer swingerclub eller på andre måder være sammen med andre mænd end min kæreste! Det ville overhovedet ikke falde mig naturligt. Jeg ville heller ikke bryde mig om at min kæreste ville have sex med andre og ville frygte at min kæreste blev forelsket i en anden!

Når det så er sagt, så synes jeg at folk skal gøre hvad de vil og hvis svingerclub fungerer for jer, ja så er det jo dejligt

Anmeld

4. marts 2012

TeamRocket

Vi er gift og har svoret troskab til hinanden. Ikke til en hel flok af mennesker. Vi kan sagtens eksperimentere med sex- med hinanden! Hvis han vil se en anden end mig nøgen- må han se noget playboy tv.  Han har det lige sådan, heldigvis. Ville ikke bryde mig om hvis han synes det var ok at jeg havde sex med en anden mand.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym

sex er fedt, sex er sjovt, - og sådan syntes jeg det skal blive ved med at være.

Min partner og jeg dyrker af og til sex med andre sammen, og det er sjovt. Jeg har ingen følelser i klemme, og kan også, som single sagtens have en b-ven uden at vi er kærester.

Anmeld

4. marts 2012

ønskebørn74

men hvordan tænker i???

Vil have min mand for mig selv...

Og tænder kun på ham... Han er min sexgud og har aldrig nydt sex mere end sammen med ham.. Ville blive bund ullykkelig, hvis han havde sex med andre end mig...

KUNNE IKKE DRØMME OM AT HAVE SEX MED ANDRE END HAM...

Anmeld

4. marts 2012

modesty

Min mand tænder meget på at se mig have sex med andre. Så i vores verden er det meget intimt at jeg har sex med andre, da det er noget vi bringer med ind i vores "eget" sexliv.

Anmeld

5. marts 2012

karina1980

Anonym skriver:

Jeg må lige høre Når i/du så er på swingerklub og har sex med andre. Kysser i så også med dem? Eller hvordan foregår det ??

nej vi har en hel del regler, såsom at kys kun er imellem os, for mig er kys noget af det mest intime, så det vil jeg have kun er for os og så er der en masse ting vi gør herhjemme, som vi hellere ikke gør i club, meen det skriver jeg altså ikke lige her

Anmeld

5. marts 2012

banana3

sarahb skriver:

Jeg ville og kunne aldrig gøre det....
Jeg synes sex er intimt og noget der kun skal nydes med den jeg elsker og holder af. For mig ville det være ulækkert og skulle ligge med en jeg ikk kender eller ved hvem er...

SÅ enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.