19+5 Tvillingernes MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Drømme

MissBee skriver:

Så er jeg hjeme fra scanning og de sagde at fostervandet nu er 7,9 og det var denne gang en overlæge der scannede mig..

Så længe blærer og mave var ok skulle vi ik gøre mere før næse fredag...

Man ved bare ik om man er købt el solgt....

Øv hvor er det surt.. Så er det da steget siden sidst :/ fik I at vide hvad det har af betydning ?

Hvad skal der så ske fredag ?

Åh altså, jeg håber de har det godt derinde, og at din graviditet kommer til at forløbe godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

twinny

wee stort tillykke med en god MD scanning....

Ihh hvor det bare ligner mine drenge, da de lå i maven.

Anmeld

25. februar 2012

MissBee

Drømme skriver:

Øv hvor er det surt.. Så er det da steget siden sidst :/ fik I at vide hvad det har af betydning ?

Hvad skal der så ske fredag ?

Åh altså, jeg håber de har det godt derinde, og at din graviditet kommer til at forløbe godt..

Det kan betyde at der måske er tegn til 'tvilling til tvilling syndrom' som er en lidelse hvor den ene tvilling stjæler næring fra den den anden eller blod..

Men her var der intet i den dur at se så lige nu har jeg bare meget fostervand som er tungt..

Jeg håber på det bedste men ved ikke så meget da lægerne ikke tager sig ordenlig tid til at snakke med en om det...

Anmeld

25. februar 2012

MissBee

twinny skriver:

wee stort tillykke med en god MD scanning....

Ihh hvor det bare ligner mine drenge, da de lå i maven.

Mange tak  

Anmeld

25. februar 2012

MissBee

Nessie skriver:

Hvor er det et par fine drenge der ligger og hygger sig dér

Det er da godt at de holder godt øje med jer, og er opmærksomme på hvad der nu kunne være af problemer.

Fik overlægen forklaret jer hvad det betyder at have for meget fostervand?

Nej ikke rigtig det er som om de helst ikke vil ud med noget information, denne gang var min veninde med for første gang og selv hun sagde bagefter at de var meget unvigende i deres måde at svare på..

Men ttts er en af farene men hvordan det hænger sammen med for meget fostervand vides ik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.