20+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Polarpigen

MissBee skriver:

hihi ja jeg elsker dem virkelig også og er pænt bange for hvad en gravilitet vil gøre ved dem.... jeg bruger pt 65K i bh sååå jeg har problemer nok med at finde en ammebh..

De er lavet i sverige på citadell klinikken som er et fantastisk sted!!! kan kun anbefale det! 

65K? Årh, det er godt nok også stort .. Men pæne er de da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mother-love

Så fin babyhule.

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

MissBee skriver:

puha sig det ikke, jeg synes bestemt ikke maven bør vokse mere nu... den er allerede ret så tung og jeg er besværet af den som det er...

næ de må nøjes med denne plads

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men den bliver nok en hel del større... Ja det er super hårdt at have mere end et barn i maven. Men hvil dig godt og slap af så meget som overhovedet muligt, også selvom man får dårlig samvittighed over bare at ligge. Men det er klart det bedste. Det var jeg ikke selv for god til og det gav bagslag.

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

Polarpigen skriver:

65K? Årh, det er godt nok også stort .. Men pæne er de da!

Normalt er de en 65i/j og de ser pæne (naturlige) store ud..  men nu....  hjælp de vokser.....

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

Rebecca55 skriver:

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men den bliver nok en hel del større... Ja det er super hårdt at have mere end et barn i maven. Men hvil dig godt og slap af så meget som overhovedet muligt, også selvom man får dårlig samvittighed over bare at ligge. Men det er klart det bedste. Det var jeg ikke selv for god til og det gav bagslag.

jeg går fra her 1 marts og jeg glæder mig... for med bækkenløsning og den store mave glæder jeg mig helt vildt til at kunne ligge og bare ligge!!!

selvom det er svært når der er ting derhjemme der skal ordnes...

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

MissBee skriver:

jeg går fra her 1 marts og jeg glæder mig... for med bækkenløsning og den store mave glæder jeg mig helt vildt til at kunne ligge og bare ligge!!!

selvom det er svært når der er ting derhjemme der skal ordnes...

Ja og rod må bare være rod... Det må den kommende far stå for, det kan han lige så godt vænne sig til... Hi hi

Anmeld

21. februar 2012

MissBee

Rebecca55 skriver:

Ja og rod må bare være rod... Det må den kommende far stå for, det kan han lige så godt vænne sig til... Hi hi

ja for der er ingen vej tilbage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.