(juli) Hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

Knudsen

Hejsa..
Hvordan går det i jeres graviditeter?

Jeg er nu 21+5 og jeg synes, at det begynder at blive lidt hårdt og små besværligt.
Jeg har hypermobile led og døjer meget med mine ben og balancen. Jeg bruger støttestrømper fra apoteket for bedre at kunne styre mine led i knæ og ankler. Men hold da op, hvor er mine ben trætte. Nu arbejder jeg i en børnehave så man er jo også igang hele dagen, skal jo følge med børnene.
Men så er det bare fedt når der bliver sparket lidt inde i maven og så glemmer man alle problemerne for en stund, men der er nu godt nok langt til sommer.
Jeg er klar til barsel allerede nu...

Nok om mine elendigheder... Hvordan går det jer??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Mathilde

Hej

Jeg har lige været til scanning idag efter at have blødt, men alt så fint ud og lillepigen vokser fint og trives. Det var dejligt at se hende igen og vi fik to fine billeder i 4D med hjem
Bortset fra det er jeg begyndt at have ondt i min lænd og om i skambenet. Jeg har fået bud på at slappe mere af og har fået nogle fif til hvordan jeg skal sidde, stå, gå osv. så håber ikke det bliver værre.
Jeg mærker liv flere gange om dagen og det er helt fantastisk, men jeg synes nu også der er lang tid til sommer...

Knus Mathilde 23+5

Anmeld

23. marts 2009

Knudsen

Ej, hvor fedt at få nogle nye scannings billeder med hjem.

Ligger din moderkage lavt, eller fik du en forklaring på din pludselig blødning?

Man bliver lidt utryg og bange når man pludselig begynder at bløde, men godt at du kom til scaning.

Anmeld

24. marts 2009

Mathilde

Janni Knudsen skriver:

Ej, hvor fedt at få nogle nye scannings billeder med hjem.

Ligger din moderkage lavt, eller fik du en forklaring på din pludselig blødning?

Man bliver lidt utryg og bange når man pludselig begynder at bløde, men godt at du kom til scaning.

Ja det er skønt med nye billeder
Nej moderkagen ligger ikke lavt og den har ikke løsnet sig, så konklusionen er, at jeg bare bløder lidt når jeg er gravid (har blødt 3gange) evt pga de følsomme slimhinder...

Ja man bliver rigtig bange! Nu har jeg fået at vide, at jeg bare kan ringe direkte på fødegangen hvis det skulle ske igen, så det giver da lidt tryghed.

Anmeld

7. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg er 26+6 og det går fantastisk.

Tror min krop har været i bedre form end jeg sådan lige troede for har næsten ingen gener. Har lidt ondt i lænden ind imellem, men tror det er fordi jeg svajer lidt bagud pga. maven

Der er rigtig gang i knægten. Så det er super rart.
Og så har vi lige fået lavet 3D scanning. Virkelig dejligt at se ham ligge derinde og hygge sig.

Så alt godt herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.