De der kugler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Jamen andre snakker jo om elskovs kugler kan træne en op.. Men jeg kan ikke længere få mit lille æg op??:/ har det midste på markedet fordi jeg før jeg fødte var meget lille/smal/stram... Men nu kan det ikke komme op? kan sagtens få en finger op med ikke ægget.. Bør jeg kontakte lægen i næste uge??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jamen andre snakker jo om elskovs kugler kan træne en op.. Men jeg kan ikke længere få mit lille æg op??:/ har det midste på markedet fordi jeg før jeg fødte var meget lille/smal/stram... Men nu kan det ikke komme op? kan sagtens få en finger op med ikke ægget.. Bør jeg kontakte lægen i næste uge??:/

rprøv at ligge dig ned og så en god gang glidecreme

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

duer det ikke så

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

rprøv at ligge dig ned og så en god gang glidecreme

Nope... Kan komme halvt ind med vold og masser af smerter:/

Anmeld

19. februar 2012

birthee

Anonym skriver:

Hvor lang tid siden er det du har født? Tænker lidt at du måske ubevidst spænder når du skal føre ægget op? Hvis du har været meget stram inden du fødte, kan det være det i underbevidstheden fylder meget, og at du forbinder det med smerte at bruge ægget, fordi det er ubehageligt?

Anmeld

19. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

Nope... Kan komme halvt ind med vold og masser af smerter:/

Det lyder som om du har spændinger i underlivet. evt. vaginisme. Jeg ville ringe til lægen og få en snak.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Hvor lang tid siden er det du har født? Tænker lidt at du måske ubevidst spænder når du skal føre ægget op? Hvis du har været meget stram inden du fødte, kan det være det i underbevidstheden fylder meget, og at du forbinder det med smerte at bruge ægget, fordi det er ubehageligt?

Over en måned sidden... Jeh havde sexlyst meget hurtigt efter og leg med mig selv er intet problem så vil absolut ikke mene jeg spænder da jeg er meget afslappet omkring det og gerne vil have mit æg op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.