Jer der har haft en slyngevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Lise

Jeg havde en til min mindste dreng - han er (knap) to år nu. Han sov i den indtil han var tre-fire mdr. Da han var helt spæd sov han fantastisk i den, og det blev så sværere og sværere, og da han var ca 4 mdr opgav vi den. Men han har heller aldrig været glad for at blive viklet - kun da han var ganske lillebitte.

Vi fandt tremmesengen frem, som storebror aldrig gad sove i, og der sov lillebror skønt  Børn ER forskellige!

Så jeg har stemt nej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Zeus

Zafir skriver:

Frigg ELSKER den. Hun sover i den hver dag og har gjort det siden hun var lille bebs.
Normalt er jeg IKKE et mærkedyr, men jeg har købt den originale til Frigg fordi den bare har DET som er umuligt at genskabe, udfra et billede. Den er VIRKELIG lækker og Frigg ELSKER den

Vi køber snart størrelsen større - så du kan evt. købe Friggs brugte?

Hvad skal du have for den?

Men må lige sige på forhånd, at vi nok ikke har råd til den næste måned, bare så du ikke sidder og håber på en super mega hurtig handel

Anmeld

19. februar 2012

Zeus

Lise skriver:

Jeg havde en til min mindste dreng - han er (knap) to år nu. Han sov i den indtil han var tre-fire mdr. Da han var helt spæd sov han fantastisk i den, og det blev så sværere og sværere, og da han var ca 4 mdr opgav vi den. Men han har heller aldrig været glad for at blive viklet - kun da han var ganske lillebitte.

Vi fandt tremmesengen frem, som storebror aldrig gad sove i, og der sov lillebror skønt  Børn ER forskellige!

Så jeg har stemt nej.

Det er sjovt som børn kan være SÅ forskellige alligevel

Men mange tak for svar

Anmeld

19. februar 2012

Zafir

Zeus skriver:

tænke

Hvad skal du have for den?

Men må lige sige på forhånd, at vi nok ikke har råd til den næste måned, bare så du ikke sidder og håber på en super mega hurtig handel

Jeg tænker måske 700, uden karm beslag, for det bruger vi stadig. Og næææ... Håber ikke på en super hurtig handel, for jeg har ikke fået bestilt den nye endnu hehe... men det kunne være jeg skulle få fingeren ud. :-P

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Zafir skriver:

Jeg tænker måske 700, uden karm beslag, for det bruger vi stadig. Og næææ... Håber ikke på en super hurtig handel, for jeg har ikke fået bestilt den nye endnu hehe... men det kunne være jeg skulle få fingeren ud. :-P

Det tror jeg godt vi kan blive enige om
For min skyld haster det ikke heeeelt vildt hvis i ikke har købt en ny endnu, hun har først termin midt i juli, der er masser af tid hvis det er

Anmeld

20. februar 2012

Zafir

Zeus skriver:

Det tror jeg godt vi kan blive enige om
For min skyld haster det ikke heeeelt vildt hvis i ikke har købt en ny endnu, hun har først termin midt i juli, der er masser af tid hvis det er

Skriv mig lige en Pb. Så får jeg bestilt Junior modellen og vasker den lille. Bor du i nærheden? Så kan jeg lige vise dig rundt i den.

Anmeld

20. februar 2012

Zeus

Zafir skriver:

Skriv mig lige en Pb. Så får jeg bestilt Junior modellen og vasker den lille. Bor du i nærheden? Så kan jeg lige vise dig rundt i den.

Nope, bor i Sønderjylland

Men sender lige en pb

Anmeld

20. februar 2012

Hvem?

Zeus skriver:

Kunne jeres barn lide det? Ikke lide det?

Har ikke prøvet den på min førstefødte, men købte en til nr. to, da han er født 6 uger for tidligt og havde kolik og den var GULD, han elskede den og elskede at blive svøbt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.