se hvad jeg har lavede igår og idag .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nej hvor hyggeligt

jeg kan ellers godt lig at skrive med folk... så du skriver bare

Hihi

Ja det kan godt være jeg gør men først når jeg er lidt længere henne .
Jeg er så nervøs .
Hvordan holdte du de første 12 uger ud uden for mange bekymringer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Hihi

Ja det kan godt være jeg gør men først når jeg er lidt længere henne .
Jeg er så nervøs .
Hvordan holdte du de første 12 uger ud uden for mange bekymringer ??

da jeg var 5+ et eler andet fik jeg rigtig meget kvalme... som først stoppede 14+? og færtalitets lægen og min egen læge sagde at det er et godt tegn at havde så meget kvalme... så det hjalp mig

og så blev jeg jo scanned i 6+ og 9+ og så til NF så var faktisk ikke ret nervøs...

har også en kæreste der er født uden den "knogle" i kroppen der gør at man kan være nervøs... ikke engang da det var hans sæd der skulle testes... så det har smittet dejlig meget af på mig  men vil gerne indrømme at nu når kvalmen er væk... og madleden væk... så er jeg faktisk lidt nervøs selvom jeg er 15+5

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

da jeg var 5+ et eler andet fik jeg rigtig meget kvalme... som først stoppede 14+? og færtalitets lægen og min egen læge sagde at det er et godt tegn at havde så meget kvalme... så det hjalp mig

og så blev jeg jo scanned i 6+ og 9+ og så til NF så var faktisk ikke ret nervøs...

har også en kæreste der er født uden den "knogle" i kroppen der gør at man kan være nervøs... ikke engang da det var hans sæd der skulle testes... så det har smittet dejlig meget af på mig  men vil gerne indrømme at nu når kvalmen er væk... og madleden væk... så er jeg faktisk lidt nervøs selvom jeg er 15+5

Puha ja du har så været en af de heldige kan jeg høre .

Jeg har en i forvejen og har mistet en og jeg har aldrig haft kvalme .
Gid jeg dog kunne bruge det som et tegn , men desværre .

Men jeg har enormt mange mens smerter øget tisse træng og så ret ømme bryster .

Og ja kæresten er vildt nervøs efter sidste gang synes det er såå svært det her .

Jeg må købe mig til en scanning 7 plus .

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Puha ja du har så været en af de heldige kan jeg høre .

Jeg har en i forvejen og har mistet en og jeg har aldrig haft kvalme .
Gid jeg dog kunne bruge det som et tegn , men desværre .

Men jeg har enormt mange mens smerter øget tisse træng og så ret ømme bryster .

Og ja kæresten er vildt nervøs efter sidste gang synes det er såå svært det her .

Jeg må købe mig til en scanning 7 plus .

kan godt forstå du er nervøs... og det er jo helt naturligt... og rigtig mange er det...

tror også at overraskelse over at det var en "hjemmelavet" baby var stor... og glæden ikke mindst...

men prøv at se om du ikke kan slappe lidt af og ikke være så nervøs... hvis der ikke er noget galt med den lille bliver den jo der inde   så nyd den dejlige forås stemning og glæd dig til scanningen om et par uger

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

kan godt forstå du er nervøs... og det er jo helt naturligt... og rigtig mange er det...

tror også at overraskelse over at det var en "hjemmelavet" baby var stor... og glæden ikke mindst...

men prøv at se om du ikke kan slappe lidt af og ikke være så nervøs... hvis der ikke er noget galt med den lille bliver den jo der inde   så nyd den dejlige forås stemning og glæd dig til scanningen om et par uger

Ja jeg må virkelig prøve at nyde det .
Jeg vil forsøge at tænke på det positive og så er jeg sikker på at den her gang er vores gang ..

Anmeld

19. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig os .

Jeg føler mig gravid den er gang , jeg er enormt træt tisser en hel del . Ømme babser og en helbdel murren i undervognen .
Men for pokker jeg kan virkelig mærke nervøsiteten . Jeg er så bange .
Og håber bare de næste uger går stærkt .

håber også den er der denne gang og alle tegn er der bare håber håber

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

håber også den er der denne gang og alle tegn er der bare håber håber

Tak..
Ja de er så ..

Anmeld

19. februar 2012

Cassiopeia

TILLYKKE 

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja jeg må virkelig prøve at nyde det .
Jeg vil forsøge at tænke på det positive og så er jeg sikker på at den her gang er vores gang ..

selvfølgelig er denne gang jeres gang

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

selvfølgelig er denne gang jeres gang

Hvor er du sød .
Tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.