Opkast og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Janni.

Hej piger.
Vi er gået hen og blevet ramt af opkast og tynd mave, mest mig men tyder også på at Silas er ramt.

Hvad er godt kostmæssigt i denne situation? Kan lige nævne at Silas er 11 mdr.

Håber i har nogen gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

2721

Årh, det er jeg ked af at læse. Du kan tjekke nogle alle de indlæg jeg har lavet hvor jeg har bedt om råd
Charlie er stadig syg herhjemme, men du kan få de råd jeg har fået af andre og min læge.
I følge min læge, er risgrød eller mel fra Johannesbrødskerne det bedste man kan give sin børn, særligt de yngste. Johannesbrødskerne melet, er en opløsning man kan købe på apoteket.
Ellers toastbrød, revet æble, havregrød, kiks, saftevand eller juice blandet med vand.
Grønsager, ris, groft brød og alt maven skal arbejde med skulle være forbudt, lige så cola, da det i følge min læge er en skrøne og alt det sukker der er i har større chance for at forværre det hele, de skriver set også på lægevagtens hjemme side.
Der er mange flere gode råd, men det er lige dem jeg kan huske på stående fod.
God bedring til jer alle sammen

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

Puslingen skriver:

ÅÅÅrh, det er jeg ked af at læse. Du kan tjekke nogle alle de indlæg jeg har lavet hvor jeg har bedt om råd
Charlie er stadig syg herhjemme, men du kan få de råd jeg har fået af andre og min læge.
I følge min læge, er risgrød eller mel fra Johannesbrødskerne det bedste man kan give sin børn, særligt de yngste. Johannesbrødskerne melet, er en opløsning man kan købe på apoteket.
Ellers toastbrød, revet æble, havregrød, kiks, saftevand eller juice blandet med vand.
Grønsager, ris, groft brød og alt maven skal arbejde med skulle være forbudt, lige så cola, da det i følge min læge er en skrøne og alt det sukker der er i har større chance for at forværre det hele, de skriver set også på lægevagtens hjemme side.
Der er mange flere gode råd, men det er lige dem jeg kan huske på stående fod.
God bedring til jer alle sammen

Åh 1000 tak min ven. Du er nu den bedste i nødens stund Jeg tjekker lige dine tråde lidt senere. Bare tanken om mad, får det til at vende sig.

Anmeld

19. februar 2012

ledermus

Janni. skriver:

Hej piger.
Vi er gået hen og blevet ramt af opkast og tynd mave, mest mig men tyder også på at Silas er ramt.

cultura yoghurt skulle være ret godt også da der er noget i som er godt for mavens tarmflora

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

ledermus skriver:

D

cultura yoghurt skulle være ret godt også da der er noget i som er godt for mavens tarmflora

Det er rigtig nok, det har jeg også hørt før.

Tak for dit råd.

Anmeld

19. februar 2012

ESV

Janni. skriver:

Hej piger.

Blåbær har modsatte effekt af svesker og kan også købes som mos. Måske det var en ide til den lille.

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

ESV skriver:

Blåbær har modsatte effekt af svesker og kan også købes som mos. Måske det var en ide til den lille.

Super god idé, mange tak for dit råd.

Anmeld

19. februar 2012

2721

Janni. skriver:

Åh 1000 tak min ven. Du er nu den bedste i nødens stund Jeg tjekker lige dine tråde lidt senere. Bare tanken om mad, får det til at vende sig.

Så lidt
Hvordan går det med jer alle sammen?
Har tænkt på jer

Anmeld

19. februar 2012

Janni.

Puslingen skriver:

Så lidt
Hvordan går det med jer alle sammen?
Har tænkt på jer

Silas har det okay, pylleret men maven og opkast er ovre igen. Heldigvis. Han er puttet til nat, så håber han kan sove det sidste væk.

Jeg er også stoppet men har mega kvalme og er helt slap. Har spist meget lidt, men drukket godt. Har begyndende feber nu. Øv!

Tak for din tanke Virkelig sødt af dig.

Anmeld

19. februar 2012

2721

Janni. skriver:

Silas har det okay, pylleret men maven og opkast er ovre igen. Heldigvis. Han er puttet til nat, så håber han kan sove det sidste væk.

Jeg er også stoppet men har mega kvalme og er helt slap. Har spist meget lidt, men drukket godt. Har begyndende feber nu. Øv!

Tak for din tanke Virkelig sødt af dig.

Dejligt silas er i bedring

Øv, det lyder ikke særlig godt håber du kan sove det meste væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.