Asta har endelig mødt sin far i dag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

foto på lærred

Ej hvor er det altså dejlig læsning!!!

Fantastisk at det gik så godt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Valle81

132319 skriver:

Sikke fantastisk læsning, skønt for Asta! 

Jeg tager samtidig hatten af for dig. Synes det er beundringsværdigt at du viser så stor tillid overfor ham, for din datters skyld! 

Tak hvor er du sød, sikke nogle pæne ord

Vil gøre alt for hende, og hun viser vejen frem i dette. Stoler på hende og ikke mindst ham. Er helt rolig omkring det, kan bare mærke at alt er helt rigtigt

Anmeld

19. februar 2012

Valle81

foto på lærred skriver:

Ej hvor er det altså dejlig læsning!!!

Fantastisk at det gik så godt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, collager, dåbsinvitationer, foto på lærred.

Tak ja det er så fantastisk, det kan ikke beskrives med ord

største oplevelse nogen sinde

Anmeld

19. februar 2012

2721

Årh hvor lyder det bare dejligt for Asta og hendes far

Anmeld

19. februar 2012

Valle81

Puslingen skriver:

LåÅrh hvor lyder det bare dejligt for Asta og hendes far

Ja ikke. Det var også stort for han, han var så glad men samtidig så trist over at det ikke var sket før men det kan vi ikke ændre, jeg har ild kontaktet ham før nu og han ikke mig. Så anderledes kunne det ikke være blevet, men nu er det også perfekt

Anmeld

19. februar 2012

B&J

det lyder bare så fantastisk, hvor er jeg bare glad på jeres og astas vejne det må være så dejligt

Anmeld

19. februar 2012

JacobsMoar

Eeej hvor fantastisk..  

Jeg har altid troet på, at der er en helt speciel kemi mellem far og datter, den tro bliver kun stærkere nu !!

Anmeld

19. februar 2012

Carl-Emil's mor

Valle81 skriver:

Ja nogle af Jer ved hvad det drejer sig om, men vil du have lidt mere Info, så kig nyder min profil, så kan du finde tidligere debatter:0)

Men jo, i dag kl 1400 kom han og bankede på døren. Asta var meget genert og turde ikke åbne, men da han var kommet ind og havde lukket døren, løb hun bare hen til ham og sprang i armene på ham og såholdt de bare om hinanden. De var begge meget rørte, og man kunne se at dette øjeblik skulle aldrig ende.

Nå men vi gik på asta's værelse, vi snakkede lidt og je gm og lod dem være alene. Det kørte bare, de havde kemi med det samme, de lukke hinanden ind og han ville hende. Asta kom ud lidt efter, mor må vi køre i legekæden, han vil gerne give en lille fødselsagsgave. Jo sagde jeg, skal jeg tage med eller?? Nej mor, det kan vi selv. Jamen okay, og de tog afsted, og en halv time senere var de tilbage og havde tømt top model afdelingen.

De legede og snakkede videre, så lidt billeder osv og efter 3 timer tog han hjem. Det var svært for dem at sige farvel, kunne mærke på Asta at hun var bange for om det hele nu var sandt, kommer jeg til at se ham igen. Men er var stort knus, og kindkys:0)

Det er allerede aftalt at de skal ses igen på fredag. Hun skal hjem og se hvor han bor, spise aftensmad og se x factor. Hun glæder sig så enormt og hun er helt tryg og glad. Hun ved at han tl en hver tid ville køre hende hjem hvis der kom lidt hjemve.

Det var en update fra en meget glad mor:0)

Åååååh men altså så sidder man her og stor tuder... Synes virkelig bare det lyder så fantastisk dejligt og er SÅ glad på jeres vegne... I fortjener det virkelig... Kæmpe Knus til jer

Anmeld

19. februar 2012

Nettemor

Årh hvor er det en fantastisk tråd at læse!

Jeg sidder her med glædes tårene i øjenkrogen.

Anmeld

19. februar 2012

Sara_S

Hvor er det fantastisk! 

Fik tårer i øjenene mens jeg læste! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.