Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

spj

Kan man mærke liv i uge 9 som 2. Gangs gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FrkZier

spj skriver:

ville umidlbart sige nej det kan du ikke, fosteret er stadig så lille så den ikke kan lave stærke nok bevægelser du kan mærke

Anmeld

22. februar 2012

Tona

spj skriver:

Min læge sagde nej da jeg spurgte, men jeg er ligeglad, for det ved jeg at jeg kunne!

Jeg kunne også mærke liv lidt før uge 12 første gang jeg var gravid og det er tit lettere 2 gang fordi du så ved hvad du skal mærke efter

Anmeld

22. februar 2012

spj

FrkZier skriver:

ville umidlbart sige nej det kan du ikke, fosteret er stadig så lille så den ikke kan lave stærke nok bevægelser du kan mærke

Det er umiddelbart også min tanke, men det mærkes bare helt vildt som liv.

Anmeld

22. februar 2012

spj

Amandas-mor skriver:

Min læge sagde nej da jeg spurgte, men jeg er ligeglad, for det ved jeg at jeg kunne!

Jeg kunne også mærke liv lidt før uge 12 første gang jeg var gravid og det er tit lettere 2 gang fordi du så ved hvad du skal mærke efter

Jeg synes også det er meget tidligt, men det føltes bare helt vildt som den lille forleden dag og ikke bare som bobler i maven.
Men i betragtning af hvor lille den er, lyder det mærkeligt ja.

Anmeld

22. februar 2012

Sofia24

NEJ det kan man ikke så tidligt

Men der sker meget "dernede" som kan føles som små baby-spark. Fx dine tarme som rumsterer rundt og tilpasser sig situationen

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

spj skriver:

Det er umiddelbart også min tanke, men det mærkes bare helt vildt som liv.

min tanke er at det nok er luft i tarmene, det kan for mange godt forvekles med at mærke liv så tidligt

Anmeld

22. februar 2012

spj

Sofia24 skriver:

NEJ det kan man ikke så tidligt

Men der sker meget "dernede" som kan føles som små baby-spark. Fx dine tarme som rumsterer rundt og tilpasser sig situationen

Ja, det må det nok ha været. Det føltes bare helt anderledes end luft.

Anmeld

22. februar 2012

spj

FrkZier skriver:

min tanke er at det nok er luft i tarmene, det kan for mange godt forvekles med at mærke liv så tidligt

Det føltes bare helt anderledes en luft. Nogen gange synes jeg og at jeg kan mærke den bevæger sig rundt, præcis som da jeg ventede min datter.

Anmeld

22. februar 2012

Tona

spj skriver:

Jeg synes også det er meget tidligt, men det føltes bare helt vildt som den lille forleden dag og ikke bare som bobler i maven.
Men i betragtning af hvor lille den er, lyder det mærkeligt ja.

Ja jeg tror i alt fald på det

Tillykke med graviditeten for resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.