Min første kage:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

3drenge

Så har jeg også prøvet at begive mig ud i kageverden Har selv lavet fondant og farvet det og kagen er lavet af chokoladekagebunde, jordbærfromage og flødeskum med makroner....mums

Men hold da op, hvor var der meget. Tror der ville være til 50 pers og vi var altså kun 19 til fødselsdag, så har været rundt med lagkage til naboerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Dot D

Hi hi, ja, man kan nemt få lavet alt for meget kage.... Især de første gange. Men du er da kommet godt fra det

Anmeld

20. februar 2012

3drenge

Tak skal du have

Anmeld

20. februar 2012

Pige2009

Den er super flot

Anmeld

28. februar 2012

Munder

Hvor er den flot, er det virkelig første gang du prøver?

Anmeld

28. februar 2012

B&J

hvor er det bare super flot lækker kager

Anmeld

28. februar 2012

3drenge

Baagøe skriver:

Den er super flot

Tak

Anmeld

28. februar 2012

3drenge

B&J skriver:

hvor er det bare super flot lækker kager

Jeg takker og må indrømme, at det er den bedste lagkage jeg nogensinde har fået.... så er det jo heldig man selv har lavet den...ha ha

Anmeld

28. februar 2012

B&J

3drenge skriver:

Jeg takker og må indrømme, at det er den bedste lagkage jeg nogensinde har fået.... så er det jo heldig man selv har lavet den...ha ha

hihihihi så er det godt du selv kan lave en næste gang

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Så har jeg også prøvet at begive mig ud i kageverden Har selv lavet fondant og farvet det og kagen er lavet af chokoladekagebunde, jordbærfromage og flødeskum med makroner....mums

Men hold da op, hvor var der meget. Tror der ville være til 50 pers og vi var altså kun 19 til fødselsdag, så har været rundt med lagkage til naboerne

Det er fint men hold da op der er meget .. Jeg kunne godt lige have spist en bid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.