Så er huset sat til salg. Vil du se???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Kloster

Det ligger på www.edc.dk
Og under Brovst kommune og under 1-families villa også på 2. side.
Der står Vasen 10, Torslev til 795.000,-

Er du nysgerrig :)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Nadi

Ja gu er jeg nysgerrig :) og nej hvor er det et sødt hus, det er lige sådan et i leder efter! Og prisen passer vores budget perfekt, men hvorfor skal det lige ligge i Brovst??

Håber ikke der går længe inden I får det solgt, så i ikke har det at tænk på. Ej, hvor har jeg lyst til at flytte hjem til min mors hjemby nu ;)

-Nadia

Anmeld

6. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er det da et dejligt hus. Og hvor er det billigt. Vi har kigget på noget gammelt l*** på 100 km2 til 1 mill på bud :(

Det skal i nok få solgt :D

Kh Jeanne

Anmeld

6. marts 2008

Pia.

ej hvor ser det bare hyggeligt og lækker ud... håber I får solgt hurtigt... Mon ikke I gør, det er jo en super pris og lækkert for den helt rigtige familie...

Held og lykke med salget, håber ikke der går for længe.

(H) - fra Pia.

Anmeld

6. marts 2008

Heidi B

Hej

Det ser lækkert ud, men er godt nok langt ude på landet, for en bypige som mig. er selv lige flyttet til en lille by, Havdrup. Det er da godt nok ikke noget man vænner sig til lige med det samme... 8(

Heidi

Anmeld

6. marts 2008

Katjaro

Hvorfor er det lige at det ikke er muligt at købe et hus i den størrelse til den pris her i nærheden

Super hus - håber i snart får plantegningen på - det er super vigtigt når jeg kigger på huset tihvertifælde.... :P

Kloster skriver:

Det ligger på www.edc.dk
Og under Brovst kommune og under 1-families villa også på 2. side.
Der står Vasen 10, Torslev til 795.000,-

Er du nysgerrig :)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

6. marts 2008

Bamseboet :D

:) øj det ser hyggeligt ud, er ret vild med den over dækket terrasse :P Jeg synes umidlbart det lyder billigt, men nu kender jeg jo ikke det område....

held og lykke med salget
;)

Anmeld

6. marts 2008

Honningblomst

Held og lykke med salget...håber I er lige så heldige som os...solgt på anden fremvisning efter 1½ måned..;) og til de to mill. vi skulle have for det. Det er jo desværre ikke så nemt at sælge huse for tiden, men kommer jo selvfølgelig an på hvilket hus man har og hvad der er "in"...
Knus...glæder mig til at høre mere..:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.