Søgefunktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

grøn · ært

Kunne man ikke lave en søgefunktion til debatterne?? Sådan så hvis der er noget man gerne vil vide HER OG NU, så kunne man lige søge, om nogen allerede havde skrevet om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Troldemommi

God ide :-)

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

grøn · ært skriver:

Kunne man ikke lave en søgefunktion til debatterne?? Sådan så hvis der er noget man gerne vil vide HER OG NU, så kunne man lige søge, om nogen allerede havde skrevet om det..

Er der ikke allerede det? Oppe i højre hjørne?

Eller misforstår jeg dit forslag?

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

Zeus skriver:

Er der ikke allerede det? Oppe i højre hjørne?

Eller misforstår jeg dit forslag?

?? Er det - søger den ikke bare alt på google?

Hvis ikke, så er det mig der har misforstået noget 

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

grøn · ært skriver:

?? Er det - søger den ikke bare alt på google?

Hvis ikke, så er det mig der har misforstået noget 

Hos mig søger den på baby.dk i hvert fald

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

Zeus skriver:

Hos mig søger den på baby.dk i hvert fald

haha - det gør den sgu da også her  FANTASTISK!!!! Jeg har aldrig brugt den, fordi der står "Google" og så tænkte jeg, at den bare søgte hele google/hele "world wide web" og ikke kun baby.dk

Nå, men fantasitsk at du kunne lærer mig noget nyt - Tak 

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

grøn · ært skriver:

haha - det gør den sgu da også her  FANTASTISK!!!! Jeg har aldrig brugt den, fordi der står "Google" og så tænkte jeg, at den bare søgte hele google/hele "world wide web" og ikke kun baby.dk

Nå, men fantasitsk at du kunne lærer mig noget nyt - Tak 

Men synes den driller lidt nogen gange, og blander rundt i indlæggende, i stedet for at tage dem i kronologisk orden fx.. Lidt træls hvis man leder efter et indlæg man så for 14 dage siden, og så kan man lede de første 20 sider igennem, uden at finde den

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

Zeus skriver:

Men synes den driller lidt nogen gange, og blander rundt i indlæggende, i stedet for at tage dem i kronologisk orden fx.. Lidt træls hvis man leder efter et indlæg man så for 14 dage siden, og så kan man lede de første 20 sider igennem, uden at finde den

Ja, det kan jeg da godt se. Det er jo total rodet  ... Hmm. Lad os få kronologisk rækkefølge indført så! Nu hvor der er en søgefunktion ;-P

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

grøn · ært skriver:

Ja, det kan jeg da godt se. Det er jo total rodet  ... Hmm. Lad os få kronologisk rækkefølge indført så! Nu hvor der er en søgefunktion ;-P

Hørt!

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

Zeus skriver:

Hørt!

hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.