Bumbo stolen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Mivsen

Hej..

Jeg overvejer kraftigt at købe bumbo stolen, da jeg synes den kunne være en hjælpende hånd.. 

Men hvad er jeres erfaring og mening om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Maise86

Mivsen skriver:

Hej..

Jeg overvejer kraftigt at købe bumbo stolen, da jeg synes den kunne være en hjælpende hånd.. 

Hvir gammel er dit barn?

Anmeld

18. februar 2012

LenaJohansen

Mivsen skriver:

Hej..

Jeg har kun gode erfaringer med min... Brugte den utrolig meget når jeg skulle lave mad eller når der skulle vaskes op.. Syntes det var en rigtig go ting at ha... Har den stadig, så den skal helt klart bruges igen når den næste kommer og er klar til at sidde i den... 

Så kan kun anbefale den 

Nogen tager den jo også med sig, det har jeg dog aldrig gjort, selvom jeg ind i mellem godt ku ha brugt den når jeg har været nogen steder, f.eks i mødregruppen, da hun var begyndt at få grød Så det blir lige en reminder til næste gang

Anmeld

18. februar 2012

Rødhætte

LenaJohansen skriver:

Jeg har kun gode erfaringer med min... Brugte den utrolig meget når jeg skulle lave mad eller når der skulle vaskes op.. Syntes det var en rigtig go ting at ha... Har den stadig, så den skal helt klart bruges igen når den næste kommer og er klar til at sidde i den... 

Så kan kun anbefale den 

Nogen tager den jo også med sig, det har jeg dog aldrig gjort, selvom jeg ind i mellem godt ku ha brugt den når jeg har været nogen steder, f.eks i mødregruppen, da hun var begyndt at få grød Så det blir lige en reminder til næste gang

Fuldstændig enig! Synes den var en stor hjælp fra min søn ca var 5 mdr

Anmeld

18. februar 2012

L&V

LenaJohansen skriver:

Så kan kun anbefale den 

Helt enig.. Elsker den

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

Mivsen skriver:

Hej..

havde ikke nogen.... syntes de er mærkelige... fatter ikke konceptet.... og ikke mindst - syntes de er SYGT grimme

havde skråstol - og da hun var 6 måneder kom hun i højstol

Anmeld

18. februar 2012

Mumto3

Jeg har hørt at de er rigidt dårlige for barnet ryg, så jeg ville aldrig købe sådan en..

Anmeld

18. februar 2012

4kløver

Kan ikke lig huske hvor jeg har læst det. Men så fraråde de dem. De vil så heller ha vi bruger stråstol vis vi skulle bruge noget..

Anmeld

18. februar 2012

Mivsen

Tak for alle jeres svar.. Har været inde at læse om den på nettet, og det også meget blandet svar.

Han er kun 3 måneder nu, men der var når skråstolen ikke er sjov, fordi han vil sidde selv.

Synes bare den ser så smart ud, når man f.eks skal lave mad kan han sidde i den på køkkenbordet.

Anmeld

18. februar 2012

vitapigen

Jeg har ikke selv en, men én i min mødregruppe har den og vi prøvede den og min datter kunne ikke klemme sine tykke lår ned i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.