Kommer jeres unger når i kalder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

prettybutterfly

Hej Piger, jeg skriver da jeg til tider er ved at bliver SINDSSYG, af at høre, "mig løber væk", hver gang vi siger "kom"!!!!!!! Og det er næsten lige meget hvor vi skal hen, og siger "kom Natalie, nu skal vi ....." og så stikker hun af.

Nogle gange ender det som en kamp, hvor jeg bliver sur og enten skælder hende lidt ud og siger at jeg vil have hun kommer når jeg kalder, andre gange henter jeg hende, og giver hende fx flyverdragten på skrigende. Andre gange lader vi som om vi går uden hende, det hjælper nogle gange men ik altid.

Hvad pokker stiller man op med sådan en 2-årig der VIRKELIG prøver grænser af for tiden? Det meste andet er til at overkomme, men det er SÅÅÅ irriterende hun aldrig vil med, heller ikke hjem nogen steder fra!

ER der ikke nogen der ligger inde med nogle gode råd???

Kærlig hilsen Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

kirsti

Med noah har det altid været afhængigt af hanshumør! 

Pt kører han ignorer-mor-og-far-når-de-spørger-mig-om-noget stilen hvilket er pisse irriterende! Vi kan spørge ham 5 gange om han vil have mælk og han svarer ik, ik før alternativet er ingenting

Anmeld

18. februar 2012

prettybutterfly

kirsti skriver:

Med noah har det altid været afhængigt af hanshumør! 

Pt kører han ignorer-mor-og-far-når-de-spørger-mig-om-noget stilen hvilket er pisse irriterende! Vi kan spørge ham 5 gange om han vil have mælk og han svarer ik, ik før alternativet er ingenting

Øv det lyder nærmest lige så flabet som det Natalie har gang i! Håber snart det  vender!!!!!!

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

prettybutterfly skriver:

Hej Piger, jeg skriver da jeg til tider er ved at bliver SINDSSYG, af at høre, "mig løber væk", hver gang vi siger "kom"!!!!!!! Og det er næsten lige meget hvor vi skal hen, og siger "kom Natalie, nu skal vi ....." og så stikker hun af.

Nogle gange ender det som en kamp, hvor jeg bliver sur og enten skælder hende lidt ud og siger at jeg vil have hun kommer når jeg kalder, andre gange henter jeg hende, og giver hende fx flyverdragten på skrigende. Andre gange lader vi som om vi går uden hende, det hjælper nogle gange men ik altid.

Hvad pokker stiller man op med sådan en 2-årig der VIRKELIG prøver grænser af for tiden? Det meste andet er til at overkomme, men det er SÅÅÅ irriterende hun aldrig vil med, heller ikke hjem nogen steder fra!

ER der ikke nogen der ligger inde med nogle gode råd???

Kærlig hilsen Mona

min dreng gjorde det også da han var lille...

så kørte jeg med på "stilen" - og gjorde det samme - når han ville have mig til noget

det gik faktisk hurtigt over - da han kunne se det var belastende..

ligedan med at svare... ville han ikke svare - så ok - så gik jeg - når han så kom og sagde noget - lod jeg som igenting.... efter nogle minutter - sagde jeg så : er det ikke øv når mor ikke svarer.... jowwww det var det jo...

nogengange "hjælper" det at "udsætte" dem for lidt det samme

Anmeld

18. februar 2012

prettybutterfly

Toshiba skriver:

min dreng gjorde det også da han var lille...

så kørte jeg med på "stilen" - og gjorde det samme - når han ville have mig til noget

det gik faktisk hurtigt over - da han kunne se det var belastende..

ligedan med at svare... ville han ikke svare - så ok - så gik jeg - når han så kom og sagde noget - lod jeg som igenting.... efter nogle minutter - sagde jeg så : er det ikke øv når mor ikke svarer.... jowwww det var det jo...

nogengange "hjælper" det at "udsætte" dem for lidt det samme

Hæhæhæ ja det ku da være det ville virke!!! Tak for tippet! Vil straks gå igang med at afprøve det

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Vend dig til at sige til hende... Om 5 minutter så skal vi have tøj på og afsted... Moar sætter lige uret så når det ringer så er der gået fem minutter...

Så er hun forberedt og det er jo heller ikke sjovt at blive revet ud af noget sjovt man ikke må gøre færdigt... Når i er ude hos nogle og I skal hjem så forbered hende 5 min før og sig at når de 5 minutter er gået så skal vi have jakke og sko på...

Her virker det godt... og har gjort i mange år...

Majbritt

Anmeld

18. februar 2012

prettybutterfly

twinboys skriver:

Vend dig til at sige til hende... Om 5 minutter så skal vi have tøj på og afsted... Moar sætter lige uret så når det ringer så er der gået fem minutter...

Så er hun forberedt og det er jo heller ikke sjovt at blive revet ud af noget sjovt man ikke må gøre færdigt... Når i er ude hos nogle og I skal hjem så forbered hende 5 min før og sig at når de 5 minutter er gået så skal vi have jakke og sko på...

Her virker det godt... og har gjort i mange år...

Majbritt

Det lyder faktisk som en RIGTIG god og fornuftig ide! Tak skal du have! Det vil jeg prøve!!!!

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

prettybutterfly skriver:

Det lyder faktisk som en RIGTIG god og fornuftig ide! Tak skal du have! Det vil jeg prøve!!!!

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

prettybutterfly skriver:

Hæhæhæ ja det ku da være det ville virke!!! Tak for tippet! Vil straks gå igang med at afprøve det

her virkede det.. om det er "pædagogisk korrekt" deeeeeeeeet ved jeg ikk...

men det virkede i hvert fald ikke at forklare ham GANG på GANG i øjen højde at han skulle komme når jeg kaldte / svare når jeg spurgte om noget

Så prøv dig frem

Anmeld

18. februar 2012

B&J

her siger vi dog bare om lidt skal vi ud og gå og nogle gange kommer han selv andre gange henter vi ham og det er det vi gan også prøve at han ikke vil med hjem men det er jo fordi han hygger sig men det med han skreg og ikke ville nogle ting det gjorde han dog mest da han var 1½år uhh sikke en kamp

men håber dét snart stopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.