Vil i dele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2012

Anonym trådstarter

med mig hvilke symptomer i havde da i var 4+0? 

Jeg havde sidste mens første dag den 21/1-2012

så efter beregningerne vil jeg være 4+0 idag hvis jeg er gravid. 

jeg tog en test igår og den viste negativ. har ikke taget en idag, da der stod på pakken at man skulle vente 48 timer før man skulle tage en ny. Så jeg skal tage en igen imorgen regner jeg med. 

mine symptomer er:

Slimet udflåd (ligner lidt det der kommer ved ÆL) 

Enorm træthed

øget appetit men også kvalme!

humørsvingninger

Er dette ikke ret gode symptomer på en evt graviditet? 

hvor længe gik der før i kunne teste positivt? og har i prøvet at have disse symptomer og så alligevel få jeres menstruation? 

håber i vil hjælpe mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

B&J

da jeg testede positiv var det 14dage efter jeg skulle ha haft min mens og de tegn jeg endelig havde i de første 3uger var ondt i mine bryster altså sindsygt und ellers havde jeg slet ingen tegn overhovede

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

da jeg testede positiv var det 14dage efter jeg skulle ha haft min mens og de tegn jeg endelig havde i de første 3uger var ondt i mine bryster altså sindsygt und ellers havde jeg slet ingen tegn overhovede

jeg har overhovedt ikke ømme bryster... 

men jeg mærker sådan en "summen" i brysterne... og det samme mærker jeg i underlivet + små niv og jag som kommer og går. 

var dine teste negative indtil den du tog på 14 dagen? 

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

jeg har overhovedt ikke ømme bryster... 

men jeg mærker sådan en "summen" i brysterne... og det samme mærker jeg i underlivet + små niv og jag som kommer og går. 

var dine teste negative indtil den du tog på 14 dagen? 

nej det var den eneste jeg tog...

min mens har altid være der på tid og sted når den skulle men efter jeg stoppede med mine p-piller var den hulter til bulder i de 3mdr og da den ikke kom i månede 3 efter 14 dage og mine bryster var så ømme tog jeg en og den skreg stolt positiv

men se tiden an nogle kroppe kan også snyde en fordi man ønsker det så meget og nogle gange danner man ikke det der gør den skal vise positiv giv det nogle dage mere og se om den ikke skulle være der

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det var den eneste jeg tog...

min mens har altid være der på tid og sted når den skulle men efter jeg stoppede med mine p-piller var den hulter til bulder i de 3mdr og da den ikke kom i månede 3 efter 14 dage og mine bryster var så ømme tog jeg en og den skreg stolt positiv

men se tiden an nogle kroppe kan også snyde en fordi man ønsker det så meget og nogle gange danner man ikke det der gør den skal vise positiv giv det nogle dage mere og se om den ikke skulle være der

ja der er ikke andet at gøre end at vente... jeg er helt sikker på at jeg inden for nogle dage enten får en positiv test eller min mens

blir spændende! 

men jeg tror nu ikke at jeg har "fantaseret" min krop til symptomerne... vi tager det lidt som det kommer selvom en bebs selvfølgelig er mere en velkommen lige nu!  

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

ja der er ikke andet at gøre end at vente... jeg er helt sikker på at jeg inden for nogle dage enten får en positiv test eller min mens

blir spændende! 

men jeg tror nu ikke at jeg har "fantaseret" min krop til symptomerne... vi tager det lidt som det kommer selvom en bebs selvfølgelig er mere en velkommen lige nu!  

ja det tror jeg også helt sikkert du gør lad os da håbe der er en spir

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det tror jeg også helt sikkert du gør lad os da håbe der er en spir

mange tak!  

Anmeld

18. februar 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

jeg tog en test igår og den viste negativ. har ikke taget en idag, da der stod på pakken at man skulle vente 48 timer før man skulle tage en ny. Så jeg skal tage en igen imorgen regner jeg med. 

mine symptomer er:

Enorm træthed

humørsvingninger

hvor længe gik der før i kunne teste positivt? og har i prøvet at have disse symptomer og så alligevel få jeres menstruation? 

håber i vil hjælpe mig  

ca de 4uger henne begyndte Kvalmen af komme ved mig, Døjede med af gå i køleskabet uden jeg fik det dårligt, Træthed og lidt begyndene ømme Bryster..

Anmeld

18. februar 2012

Maise86

Jeg havde kun ømme bryster

Anmeld

18. februar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

mine symptomer er:

Enorm træthed

humørsvingninger

håber i vil hjælpe mig  

Havde slet ingen, det er kun fordi min mave er vokset jeg er sikker på jeg er gravid

Har INGEN gener haft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.