Hvad er 'trenden'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Clisolka

HopinWishin skriver:

Vidste, eller vil I vide om det blir en dreng eller pige?=)

Jeg er 80% sikker på jeg ikke vil vide hvad det blir....

Vi ville vide det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

A&F

Vi ville ikke vide kønnet, eller rettere og sagt, manden ville ikke vide det.Og er glad for, at vi havde en overraskelse at glæde os til

Anmeld

18. februar 2012

Mor til Ella

HopinWishin skriver:

Jeg ville enlig ikke vide det, synes ikke det var så vigtigt, men kæresten ville gerne og som kvinde bestemmer man så meget andet

Tror faktisk han har haft lidt nemmere ved at vænne sig til tanken fordi han ved hvad det bliver

Har termin i morgen så der må gerne snart ske lidt, men en indre stemme siger den 21

Anmeld

18. februar 2012

Ayasmor

Jeg vidste det ikke, og ville heller ikke vide det. Fandt først ud af det da hun var nogle min. gammel ca.

Anmeld

18. februar 2012

lukasmor

Vi ville gerne vide det og det var da også en dreng som jeg altid havde regnet med at jeg skulle have, når jeg engang skulle have børn Den første dreng i familien, i 34 år

Mine bedsteforældre ville dog ikke vide det, da det var normalt at man ikke fik det at vide dengang. Det var svært at holde hemmeligt

Anmeld

18. februar 2012

Nadia&Daniel

HopinWishin skriver:

Vi vidste det ikke - og vi vil heller ikke vide det næste gang

Anmeld

18. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fik det at vide første gang i uge 28 til 3 d scaning. Vil også gerne vide det denne gang og får det forhåbenligt at vide i uge 24 til kontol scaning! Syntes bare at det er meget rart at vide hva der kommer... Vh Stine

Anmeld

18. februar 2012

twinny

vi vidste det... Og var glade for det...

Vi havde nok fundet ud af det alligevel, da de meget gerne ville vise deres tissemænd frem...

Anmeld

18. februar 2012

lycly

Vi ville vide det. Mest fordi jeg i forvejen synes det var helt uoverskueligt med alle de ting vi skulle anskaffe os. Så jeg synes det ville gøre det lidt nemmere, hvis vi vidste hvilke farver og sådan vi skulle gå efter

Min plan er IKKE at få det at vide næste gang, men nu må vi se om jeg kan styre min nysgerrighed!

Anmeld

18. februar 2012

Toshiba

HopinWishin skriver:

med den første vidste jeg det ikke - simpelthen fordi man ikke kunne se det på scanning dengang (12 ½ år siden)

med min pige var INGEN tvivl - jeg SKULLE vide det..... (1 år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.