har virkelig brug for nogen gode svar :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

MiaLarsen

ved ikke om der kunne være noget galt med min baby. mærker ham hver dag. men i de sidste to dage har det ikke været så meget end jeg ellers plejer og kunne mærke..

min søster siger det er normalt bare jeg har mærket ham ...

men bliver også lidt nervøs.. nogen der kunne sige til mig det også er normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Maja88

hvor langt henne er du

Anmeld

18. februar 2012

ano14316

MiaLarsen skriver:

ved ikke om der kunne være noget galt med min baby. mærker ham hver dag. men i de sidste to dage har det ikke været så meget end jeg ellers plejer og kunne mærke..

min søster siger det er normalt bare jeg har mærket ham ...

men bliver også lidt nervøs.. nogen der kunne sige til mig det også er normalt...

Jeg vil altså kun give dårlige svar  ej..

Hvis du er nervøs, så skal du ringe til fødegangen, ligegyldigt hvad andre siger, mener, tror ect.

Anmeld

18. februar 2012

Koen.

Kan se jeg har termin 6 dage efter dig og her har Han os nogle stille dage ind i mellem, men så længe du mærker liv hver dag skal du ikke bekymre dig synes jeg

Anmeld

18. februar 2012

MiaLarsen

jeg er 28+6 idag.

Anmeld

18. februar 2012

MiaLarsen

jeg mærker ham vær dag men bare når jeg ikke kan mærke ham lige så meget som jeg plejer og kunne bliver man da lidt underlig/bekymret. men kan godt være det bare er mig der tænker for meget over det..

Anmeld

18. februar 2012

Mor til Majbørn

MiaLarsen skriver:

jeg mærker ham vær dag men bare når jeg ikke kan mærke ham lige så meget som jeg plejer og kunne bliver man da lidt underlig/bekymret. men kan godt være det bare er mig der tænker for meget over det..

jeg læste at ens livmoder vokser i ryk - og at der nogle gange bliver så trangt derinde, at man kan mærke lidt mindre liv - indtil livmoderen vokser igen. Jeg har også haft sådan et par dage hvor man bare kan fornemme han er der og mærke små enkelte spark -

men hvis du er nervøs, bør du kontakte læge eller noget - hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt

Anmeld

18. februar 2012

Malthes mor

Når du ikke kan mærke ham, så drik et glas rigtig koldt vand og læg dig ned, så skulle der gerne komme noget aktivitet i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.