Hun er ved at blive STOR!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu skal hun starte til at 'Gå til noget'. Idun er jo bliver VILD med vand, efter vi går i svømmehallen en gang om ugen. Nu har hun ytret ønske om at lære at svømme rigtig og vi undersøgte med at starte til SVØMNING med lærer og det hele, så hun kan lære det rigtig. :O)

For at det bliver nemmere at få koordineret hverdagen, så lavede vi en aftale med Patrizias mor og far, da vi havde spurgt om Patrizia ikke også havde lyst til at gå til svømning.

Så hvis alt går vel, så starter de 2 meget snart til svømning sammen.

Så bliver det sådan, at den ene uge, så henter vi og kører hjem og laver aftensmad til 2 trunter og kører dem til svømning 1830 og smider den ene trunte hjem og putter Idun hjem i seng og den anden uge henter de og laver aftensmad til de to trunter osv....

Det er perfekt!!

Så bliver der meget mere overskud og Idun kan få lov til at gå til det hun gerne vil. Kanon smart!!!

Hvor er det bare spændende at have en pige, der er så stor at hun skal til at gå til noget!!!

Og hvor er det vildt at hun skal lære at svømme rigtigt. Tænkt hvis hun bliver rigtig god til det... Wauw

Hun er jo allerede begyndt at hoppe i fra vipperne og det hele... Sååee... :-P Exiting!!!...

Håber vi får tilsagn at de kan starte, måske allerede i næste uge...

- over and out -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Tina2

Spændende:-) Filuca har også snakket om svømning her i sommer.... Nu er hun jo lige stoppet med gymnastik, da sæsonen lige er sluttet. Det er 2. år hun har gået til det og imorgen starter Thomas gymnastik med Milas:-)

Det er så dejligt når det kan passe med dem de går med:-)

Knus Tina

Anmeld

23. marts 2009

Marie;-)

Jeg synes det er super vigtigt at de lærer at svømme. Marcus startede i efteråret og er viiildt glad for det!!! Han er afsted hver torsdag fra kl. 17.30-18.00. Udover at lære svømme lærer han også at gå i bad selv osv. Ret sejt synes moderen... ;-) Altså jeg er i omklædningsrummet, men lader ham selv bade! I starten stod jeg jo som en tosset moar halvvejs ude i bruseren for at sikre mig at han blev ordentlig ren... *ggg* Men nu lader jeg ham selv klare det så godt som han nu kan - og det er nu ret godt. Mens han svømmer løber jeg så nogle intervaller - max udnyttelse af tiden. )

Idun bliver garanteret også glad for det!! )

Men nu skal han også starte til fobold, som er to gange om ugen!!! Det er sgu lidt for meget med tre ting på en uge - så må lige revurdere det hele lidt...

Anmeld

23. marts 2009

Marie;-)

Marie;-) skriver:

Jeg synes det er super vigtigt at de lærer at svømme. Marcus startede i efteråret og er viiildt glad for det!!! Han er afsted hver torsdag fra kl. 17.30-18.00. Udover at lære svømme lærer han også at gå i bad selv osv. Ret sejt synes moderen... ;-) Altså jeg er i omklædningsrummet, men lader ham selv bade! I starten stod jeg jo som en tosset moar halvvejs ude i bruseren for at sikre mig at han blev ordentlig ren... *ggg* Men nu lader jeg ham selv klare det så godt som han nu kan - og det er nu ret godt. Mens han svømmer løber jeg så nogle intervaller - max udnyttelse af tiden. )

Idun bliver garanteret også glad for det!! )

Men nu skal han også starte til fobold, som er to gange om ugen!!! Det er sgu lidt for meget med tre ting på en uge - så må lige revurdere det hele lidt...

Gå vist ikke så godt med mine smiley's...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.