bækkenløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

mukka88

Hej piger

Jeg er 19+1 i dag! Jeg arbejde i hjemmeplejen aftenvagt.

og jeg har længe været øm i lenden osv. men de sidste par dage har det virkeligt gjordt ondt, der kommer sådan nogle jav i den venstre side kun. af bækkenet. jeg har i dag meldt mig syg da det gør ondt hver gang jeg går, det er et smerte helved! Nogle der har prøvet noget lignede ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

JH12

Jeg har ikke prøvet noget lignende, men jeg ville råde dig til at smutte til lægen, det er bedre at være på den sikre side

Jeg har selv en mindre bækkenløsning, men jeg har "kun" ondt i skambenet, og musklerne omkring.. Det gør skide ondt når jeg løfter benene det mindste, og jeg har efterhånden svært ved at komme ud af sengen..
Men så vidt jeg kan læse, er bækkenløsningen også meget forskellig fra person til person, kun nogle småting går igen.

Anmeld

18. februar 2012

mukka88

Joyce1986 skriver:

Jeg har ikke prøvet noget lignende, men jeg ville råde dig til at smutte til lægen, det er bedre at være på den sikre side

Jeg har selv en mindre bækkenløsning, men jeg har "kun" ondt i skambenet, og musklerne omkring.. Det gør skide ondt når jeg løfter benene det mindste, og jeg har efterhånden svært ved at komme ud af sengen..
Men så vidt jeg kan læse, er bækkenløsningen også meget forskellig fra person til person, kun nogle småting går igen.

tak for svar

Må hellere smutte til lægen mandag

Anmeld

18. februar 2012

L&V

mukka88 skriver:

Hej piger

Jeg er 19+1 i dag! Jeg arbejde i hjemmeplejen aftenvagt.

og jeg har længe været øm i lenden osv. men de sidste par dage har det virkeligt gjordt ondt, der kommer sådan nogle jav i den venstre side kun. af bækkenet. jeg har i dag meldt mig syg da det gør ondt hver gang jeg går, det er et smerte helved! Nogle der har prøvet noget lignede ? 

Det kan det jo godt være. Hvis du trykker på skambenet og det gør F*****g ondt så er det nu nok det.. Det kan jo også være ligamenterne..

Prøv evt og gå ind på www.baekkenløsning.dk der er ret godt beskrevet hvordan og hvorledes det fungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.