Nogen der kan hjælpe - slee bee fra Bilka?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

LotteN

Nogen der har en slee bee fra Bilka - i farver, så kan jeg godt bruge lidt hjælp.

Jeg har en slee bee, som jeg aldrig har brugt til lift før, da vi først fik den da den Lærke var over 1 år gammel.
Men nu kommer lillesøster her om en måneds tid og jeg har lige vaskede den og ville så samle den med plade - men hvordan gør man lige det ? Hvis det har nogen betydning, så er det ikke den sorte, men den der er med mønster, altså lyserød og brun.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Gaia

Det har jeg den er meget omstændig at samle, har selv rodet med den. Så kan godt forstå du kan blive væk i alle snorene, knapperne, dynerne osv . Vil da gerne prøve og se om jeg kan hjælpe dig, men skal jo nok have slee bee'en ved mig..tror ikke jeg kan via tekst. som sagt rodet selv med den, men fik den samlet så mon ik jeg kan det igen

Anmeld

18. februar 2012

LotteN

Gaia skriver:

Det har jeg den er meget omstændig at samle, har selv rodet med den. Så kan godt forstå du kan blive væk i alle snorene, knapperne, dynerne osv . Vil da gerne prøve og se om jeg kan hjælpe dig, men skal jo nok have slee bee'en ved mig..tror ikke jeg kan via tekst. som sagt rodet selv med den, men fik den samlet så mon ik jeg kan det igen

Jeg fandt et billede på nettet, hvor jeg kunne se hordan den plade var sat i, så nu har jeg faktisk fundet ud af det Men ellers tak for hjælpen

Anmeld

18. februar 2012

Gaia

Jeg fandt et billede på nettet, hvor jeg kunne se hordan den plade var sat i, så nu har jeg faktisk fundet ud af det Men ellers tak for hjælpen

Det var da bare så lidt, gjorde jo ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.