LauraLW skriver:
Hehe, ved godt at det er svart at svare på, og at det kommer an på mange ting...
Men synes jo ikke man skal sætte børn i verden, hvis man ikke har råd... Det tror jeg nu egentlig jeg/vi har, men aner i virkeligheden ikke hvor meget ekstra man skal regne med at lægge pr måned.
Tror egentlig det lige nu handler om, at jeg gerne vil have den der klassiske tryghed i at vide at vi har råd...
Laura
Altså hvis man kan leve med arvetøj, genbrug, Føtex tøj så koster det ikke ret meget. Det samme med Bleer, de billige.. osv. Så kan man virkelig holde den nede på et lavblus.
Det med tøjet er jo os mødre, som skruer ting op..... hvor det rent faktisk slet ikke er nødvendigt !!
Begge vores børn har gået i arvetøj, og det har jeg ikke haft det svært med. Så har jeg købte lidt når det var nedsat osv. bla. fordi vi hellere vil rejse et par gange om året, fremfor at vise vores børn frem i mærketøj.
Man styre det faktisk lidt selv...
Men ca. 1000 kr. mdr. lyder da rimeligt, så kommer pasning ud over det.
Men i skal jo så lægge børnepenge til, og det er ca. 3500 de første par år i 3 mdr. Eller hva det nu er på det beløb.
Anmeld