Susan - hvordan gik det med Emil???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Ny mor

og hvordan gik Eas fødselsdag?
Birgitte & en træls Marius som bare ikke kan underholde sig selv i 3 sek. i dag og karter rundt på mig.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Susan1978

hmm ja hvor skal jeg starte.. skrev jo i indlægget tillykke Ea at vi havde fejret hende med reje madder og bamse is.. for den nærmeste familie.. jeg synes faktisk ikke det går bedre med Emil.. han har stadig høj feber og han sover bare.. :( Jeg synes det er foruroligende.. jeg ville mene at pencilien skulle gøre ham bare lidt mere frisk.. Men han vil bare sove og det er meget nemt at nævne hvad han har spist i dag.. lidt havregrød - 200 ml vælling - lidt fuldkornsgrød også en masse vand........ thats all!! Han har sovet fra 730-9 10-12 13-16 afbrudt af en køretur 1730 - og sover stadig... Ville i vente og se eller skal jeg ringe og spørge om det er i orden? Susan og meget syge Emil.. :'(

Anmeld

6. marts 2008

Marco2

Altså eg ville ringe.... Er så bekymret når det handler om den bette mus.

-jeg ringede til lægen bare hun havde 39 o feber.

Ville bare være så bekymret...så jeg ville helt sikkert ringe.

AG - hønemor

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

ja jeg havde nok også ringet. hellere en gang for meget;)
god bedring til den bette trold

Anmeld

6. marts 2008

Rasmine

Ej, jeg ville altså også ringe.
Begynder sådan noget penicilin ikke at virke ret hurtigt?

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

altså nårman er syg har man jo brug for at sove for at få kræfter. og han har jo trod alt spist noget. og godt han får vand. det lyder jo fint nok.men man kan jo bare lige hører en prof.
hvad har han i feber nu????

Anmeld

6. marts 2008

Susan1978

39,5 :S

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

Synes du skal ringe, hvis feberen stiger. iza havde 38,7 i søndags og jeg ringede til vagtlægen fordi hun var så utrøstelig også. Hun spiste og drak intet i 1,5 døgn - kunne ikke få noget i hende. Hun har mellemørebetændelse og fik penicillin, men det virkede altså ret hurtigt....altså hun virker ikke til at have ondt mere. Dog sover hun også meget.......men ring, når feberen stiger og han sover så meget...om ikke andet bare for at få ro. Hellere en gang for end en gang for lidt!!

God bedring ;)

/Jeanette

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

Der mangler lige et "meget" i sætningen: hellere en gang for meget end en gang for lidt.....men det havde du nok regnet ud :)

Anmeld

6. marts 2008

Ny mor

Birgitte (ny mor) skriver:

og hvordan gik Eas fødselsdag?
Birgitte & en træls Marius som bare ikke kan underholde sig selv i 3 sek. i dag og karter rundt på mig.......

Ring hellere en gang for meget lige meget hvad!!!
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.