Natusan first touch bath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Gry91

der står den er parfumefri, men har ellers ingen svanemærker eller lignende. Er den ok at bruge ? For ellers ryger den lige i skralderen

Købte den da jeg var sikker på at alt babypleje var godkendt eller hvad men nu skal sige, men kan ikke se andet end at den er parfume fri  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Tona

Gry91 skriver:

der står den er parfumefri, men har ellers ingen svanemærker eller lignende. Er den ok at bruge ? For ellers ryger den lige i skralderen

Købte den da jeg var sikker på at alt babypleje var godkendt eller hvad men nu skal sige, men kan ikke se andet end at den er parfume fri  

Sundhedsstyrelsen anbefaler at man kun bruger svanemærket/astma allergi mærket (og helst begge dele da man så er helt sikker da de dækker lidt forskelllige ting).

Hvis den ikke er mærket, men kun beskrevet som parfumefri så ville jeg ikke bruge den, for der kan stadig være masser af dumme ting i.

Men jeg kan bare ikke forstå det, for jeg mente at jeg havde set på sådan en Natusan at den var svanemærket?

Anmeld

17. februar 2012

Gry91

Amandas-mor skriver:

Sundhedsstyrelsen anbefaler at man kun bruger svanemærket/astma allergi mærket (og helst begge dele da man så er helt sikker da de dækker lidt forskelllige ting).

Hvis den ikke er mærket, men kun beskrevet som parfumefri så ville jeg ikke bruge den, for der kan stadig være masser af dumme ting i.

Men jeg kan bare ikke forstå det, for jeg mente at jeg havde set på sådan en Natusan at den var svanemærket?

Den jeg har købt, en den jeg har fået som en prøve i en gratispakke er det intet på.. 

Tror også bare den ryger ud godt nok er de svanemærkede/lign. mærkede ikke helt fri for div. stoffer så er det bare mere trygt synes jeg! der må jo kun være et begrænset indhold af det.. 

Anmeld

17. februar 2012

Tona

Gry91 skriver:

Den jeg har købt, en den jeg har fået som en prøve i en gratispakke er det intet på.. 

Tror også bare den ryger ud godt nok er de svanemærkede/lign. mærkede ikke helt fri for div. stoffer så er det bare mere trygt synes jeg! der må jo kun være et begrænset indhold af det.. 

Ja nemlig...man vil jo gerne gøre hvad man kan

Anmeld

17. februar 2012

Gry91

Amandas-mor skriver:

Ja nemlig...man vil jo gerne gøre hvad man kan

Helt sikkert!

Jeg læste lige en artikel om test af babyshampoo, og der fik den 5 ud af 6 flueben så den er vidst ok at bruge meeeen har selv problemer med irriteret og kløende hud, så vælger en af de dem med 6 ud af 6 i stedet  

Anmeld

17. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Produktinformationen siger følgende:

• Svanemærket
  • Uden parabener
  • Uden parfume
  • Astma Allergi Danmark

Så den kan du roligt bruge til bebs

Anmeld

17. februar 2012

Gry91

Rikke&Liam skriver:

Produktinformationen siger følgende:

• Svanemærket
  • Uden parabener
  • Uden parfume
  • Astma Allergi Danmark

Så den kan du roligt bruge til bebs

Okay tak har nok bare stirret mig blind på den åndsvage flaske

Anmeld

17. februar 2012

Tona

Gry91 skriver:

Helt sikkert!

Jeg læste lige en artikel om test af babyshampoo, og der fik den 5 ud af 6 flueben så den er vidst ok at bruge meeeen har selv problemer med irriteret og kløende hud, så vælger en af de dem med 6 ud af 6 i stedet  

Men det er mærkeligt, for jeg mente bare at den var ok og svanemærket...

Anmeld

17. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Gry91 skriver:

Okay tak har nok bare stirret mig blind på den åndsvage flaske

Nogle gange er de heller ikke så gode til at skrive info på hvis det er en prøve. Ved egentlig ikke hvorfor reglerne er lidt sløve på det punkt

Anmeld

17. februar 2012

Gry91

Amandas-mor skriver:

Men det er mærkeligt, for jeg mente bare at den var ok og svanemærket...

Det er den åbenbart også 

Tror bare jeg måske har stirret mig blind på flaskerne heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.