Er det ikke fortidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Må sige jeg ikke ved så meget om graviditet og heller ønsker at skulle blive gravid nu, da jeg gerne vil have min udannelse første og flytte sammen med kæresten.

Når men til sagen
Det er sådan at jeg er på p-piller og har altid husket at tag dem. Har haft plet blødning engang på p-piller, men det gik væk efter et par timer. Skal tag den sidste p-pille på onsdag også kommer der en blødning omkring lørdag, men nu jeg begyndt bløde i dag. Lidt kraftigere end sidst da jeg fik plet blødning.
Min kæreste jeg havde sex søndag,mandag og tirsdag. Vi har brugt kondom alle gange fordi min læge har anbefalet os at bruge kondom selvom jeg er på p-piller. Så muligheden er altså meget meget lille for at jeg skal kunne blive gravid. Nu er det bare sådan at jeg har læst at man godt komme til at bløde hvis man er gravid? Men det er vel alt fortidligt at være gravid nu hvor det kun er et par dage siden jeg havde sex?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

jeg tror ikke du er gravid jeg ved ikke helt om dine p-piller er stærke nok når du sådan pletbløder... har aldrig plet blødt af mine men vil ringe og få en snak med lægen hvorfor du evt pletbløder 

men hvis i har sex mens du har din mens eller lige efter kan man godt komme til at bløde lidt igen

Anmeld

17. februar 2012

M (:

Jeg har oplevet det samme som dig, og min læge sagde, at det var helt normalt at pletbløde på p-piller.

Jeg har taget de samme p-piller i årevis, og får altid mens på slaget, men en enkelt uge kom den en uge for tidligt.. Dog sagde min læge at det var helt normalt, og at jeg kun skulle blive bekymret ved usædvanlig mængde, varighed eller smerter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.