akut brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Sille86

Jeg er i uge 26 og er meget i tvivl om jeg skal kontakte lægevagten eller dem på fødestuen eller hvad det hedder... jeg har meget ondt i bunden af bækkenet, det niver sammen og jeg har meget ondt når jeg tisser selvom jeg drikker masser af vand og for en uge siden blev tjekket for blærebetændelse for 2 gang uden udslag... hjælp knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

det kan evt godt være du har fået blærebetændelse jeg ville ringe til lægevagten for at få tjekket... for det gør lige som du siger ellers kan lægevagten fortælle evt hvad det ellers kan være

Anmeld

17. februar 2012

LR85

I region hovedstaden kan du ringe til 1813, som er en telefon man netop ringer til ved tvivl. 

Anmeld

17. februar 2012

l.kjoeller

Har samme problem. De sagde den lille kan trykke på nogle nerver. men ring derud og få en snak så du kan få ro

Anmeld

17. februar 2012

Sille86

Tak for jeres svar, var et smut hos lægevagten, han undersøgte min urin der var ingenting, han undersøgte min livmoder hals, jeg skal have den skannet og målt tirsdag, men umiddelbart syntes han alt var ok og han kunne ikke svare mi på hvad det kunne være.. Hmm men tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.