baby hytten 38+6.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Emily2012<3

Nessie skriver:

Ha ha ha  Aner det ikke, men vi kan selvfølgelig håbe at det er fordi der er optræk til noget

Uh ja tak.. Jeg håber.. Kunne være fantastisk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Mange tak for det..  

Hah jamen jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal sige det uden at det lyder for klamt og underligt..

He he nej kan jeg godt se, den var bare ny for mig Men hvis du er i tvivl om vandet så på med et bind og se om det er driv vådt om en halv til en hel time.. Nu fødte jeg jo så i september men f***K jeg svedte som en lille gris fra juli til september 4 bade om dagen du

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

Månsson skriver:

He he nej kan jeg godt se, den var bare ny for mig Men hvis du er i tvivl om vandet så på med et bind og se om det er driv vådt om en halv til en hel time.. Nu fødte jeg jo så i september men f***K jeg svedte som en lille gris fra juli til september 4 bade om dagen du

Jeg er hoppet i et bind.. Men jeg føler ikke rigtig der kommer noget/er noget..

Jeg kan også gå ud uden at fryse særlig meget.. Men jeg synes bare det er mærkeligt hvis man kan svede SÅ meget dernede.. 

Anmeld

17. februar 2012

Chalala85

Smuk prinsesse mavse ihh der skal altså snart ske noget, vil se det guld

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Smuk prinsesse mavse ihh der skal altså snart ske noget, vil se det guld

Ja tak søde.. Bare send ve-støv afsted...

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Jeg er hoppet i et bind.. Men jeg føler ikke rigtig der kommer noget/er noget..

Jeg kan også gå ud uden at fryse særlig meget.. Men jeg synes bare det er mærkeligt hvis man kan svede SÅ meget dernede.. 

Ja det lyder jo noget voldsomt.. Kan bare ikke huske om man ikke får noget vandet snask i trussen når man er gravid. Man glemmer det hurtigt syntes jeg.. Men spændende er det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.