Ny i denne gruppe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Karina1

Hej piger

Nu har jeg stort set kun været aktiv i barnløshedsgruppen herinde, så nu tænker jeg, at jeg ville være lidt aktiv her også

Jeg startede mit projekt om at tabe mig for 7 uger siden (på tirsdag 8uger) og jeg vejer mig hver tirsdag og har indtil videre tabt mig 7,2kg og er vildt stolt Det er bare så skønt, at folk er begyndt at sige, at de kan se jeg har tabt mig Jeg har altid været normalvægtig, men da jeg flyttede hjemmefra, tog jeg lynhurtigt på, fordi jeg kun spiste aftensmad og det var som regel pizza eller anden junkfood. Så har taget i hvert fald 20kg på Da jeg boede hjemme, spiste jeg stort set hele dagen lang og var tit oppe op natten fordi jeg var sulten, men det har jo så gjort så jeg hele tiden holdte min forbrændning igang.. Nu er jeg starter på weigtwacthers og det er super god kur! Mit delmål var 10kg inden juni, men er ret sikker på jeg sagtens kan nå det  men mit mål er 20kg og når jeg har tabt det, sætter jeg nok målet til 25kg.

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

wow hvor er det flot det er godt nok mange kg på så få uger fedt din krop ikke bare stopper op og siger nej det skal du ikke tabe

så sejt... bare klø på

Anmeld

17. februar 2012

Karina1

B&J skriver:

wow hvor er det flot det er godt nok mange kg på så få uger fedt din krop ikke bare stopper op og siger nej det skal du ikke tabe

så sejt... bare klø på

Tusind tak for dit svar

På et eller andet tidspunkt går det nok også i stå igen, har kun tabt 1,3kg de sidste 2uger, så det er ikke helt så meget som de andre uger, men det er bedre end hvis vægten står stille eller går den anden vej Har heller ikke været så god til at følge det 100% pga kursus og familiebesøg osv

Super flot med dit vægttab!

Anmeld

17. februar 2012

B&J

Karina1 skriver:

Tusind tak for dit svar

På et eller andet tidspunkt går det nok også i stå igen, har kun tabt 1,3kg de sidste 2uger, så det er ikke helt så meget som de andre uger, men det er bedre end hvis vægten står stille eller går den anden vej Har heller ikke været så god til at følge det 100% pga kursus og familiebesøg osv

Super flot med dit vægttab!

ja over 1kg om ugen er også bare såååå flot

og ja klart på et tidspunkt går den istå men det er  jo kroppen der holder på det...

og mange tak

Anmeld

17. februar 2012

AnnaK89

Wauw - det er virkelig super flot  

Synes det er så fedt at du har motivationen til det

Og ja - det kan du sagtens nå inden juni

Held og lykke på din vej 

Anmeld

17. februar 2012

Karina1

AnnaKJ skriver:

Wauw - det er virkelig super flot  

Synes det er så fedt at du har motivationen til det

Og ja - det kan du sagtens nå inden juni

Held og lykke på din vej 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.