Børneshampoo vs babyshampoo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger min søn er 15 mdr men jeg er sådan i tvivl om hvilken shampoo jeg må bruge. Min mand har fået købt en børneshampoo fra natusan men det dufter , kan jeg stadigvæk bruge det til min 15 mdr søn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

tror ikke det skader men der er jo lidt parfume i det vi bruger altid en neutral uden parfume men tror nu ikke det skader... bare pas på øjne og hvis den er i bade kar barnet ikke gnider sig i øjne

Anmeld

17. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej piger min søn er 15 mdr men jeg er sådan i tvivl om hvilken shampoo jeg må bruge. Min mand har fået købt en børneshampoo fra natusan men det dufter , kan jeg stadigvæk bruge det til min 15 mdr søn?

Nej han tager ikke SKADE af det.. Men jeg ville til hver en tid vælge UDEN parfume til børn.. Alle former for allergi skal næsten undgåes efter min mening og især når det på ingen måde er dyrere at købe uden parfume..

Anmeld

17. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er lidt et spørgnsmål om overbevisning om man tror på at det skader barnet at bruge shampoo med parfume i...sundhedsstyrelsen anbefaler at man ikke gør det.

Hvis det var mig ville jeg ikke turde det. Jeg ville købe svanemærket og astma allergi mærket shampoo.

Men altså det er jo ikke fordi barnet tager skade her og nu, det er pga bekymringen for at børn på sigt kan udvikel problemer med allergi osv hvis de løbende udsættes for parfumerede produkter og produkter med andre allergifremkaldende stoffer i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.