(februar) Barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.578 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Diana...

Hej alle sammen

Har i planlagt barnedåb?
Hvornår skal i holde den?
Hvor mange bliver i?
Skal de have kjole el dragt på?
Hvad skal i have og spise?

Jep her er den planlagt.
Vi skal holde den d. 23 maj.
vi bliver 25 hvis alle kommer.
han skal have kjole på med blåt bånd på selvfølgelig.
vi skal have smørbrød og hjemmelavet is og kage til kaffen

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Hej alle sammen

Har i planlagt barnedåb?
Hvor mange bliver i?

Jep her er den planlagt.

Knus Diana

Det skal være i aug .. af vores ynglingspræst som konfirmerede min datter ...
Vi skal kun være den nærmeste fam . ca 16 og vi holder det på en resturant på frederiksborg slot Han skal nok have et lille jakke sæt på ..

Anmeld

22. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Selvom vores prins/prinsesse ikke er født endnu har vi allerede gjort os mange tanker om barnedåben.

Han/hun skal døbes i den samme kirke som vi er gift i og som vores søn også er døbt i. Jeg fik syet en dåbskjole af min brudekjole og den skal han/hun have på.

Vi skal holde barnedåben til juli/august. Vi har ikke fundet en dato, da jeg ikke vil ringe til kirken før, at vores prins/prinsesse er født - men vi vil gerne have det en lørdag.

Vi skal holde festen i haven (vi bor i hus), hvor vi vil lave helstegt pattegris med salat, og så kaffe og kage senere.

Vi ved ikke, hvor mange vi inviteret. Til vores søns barnedåb var vi 60 incl. børn. Vi har en meget STOR familie som har rigtig MANGE børn. Vi har snakket om, at skærer meget ind til næste barnedåb, men ikke hvem der skal skæres fra.

Kh.
Katja 40+3

Anmeld

25. marts 2009

82Miraklet

Diana/Claus skriver:

Hej alle sammen

Har i planlagt barnedåb?
Hvor mange bliver i?

Jep her er den planlagt.

Knus Diana

Hej Diana..

Noah skal døbes den 14. Juni... vi bliver 60 mennesker hvis alle kommer deraf 20 børn, så der bliver gang i den...

Vi skal have en lækker forret og derefter buffetbord... til kaffen skal vi have en lækker lagkage fra bageren..

Noah skal have kjole på med meget lys grønt bånd i..... Så der skal dækkes op i lysegrøn og babyblå farver....

Invitationer, bordkort og bordpynt laver jeg selv og skal til og igang med det !! har endelig fundet nogen søde ideer...

Knus

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Maria82 skriver:

Hej Diana..

Noah skal døbes den 14. Juni... vi bliver 60 mennesker hvis alle kommer deraf 20 børn, så der bliver gang i den...

Vi skal have en lækker forret og derefter buffetbord... til kaffen skal vi have en lækker lagkage fra bageren..

Noah skal have kjole på med meget lys grønt bånd i..... Så der skal dækkes op i lysegrøn og babyblå farver....

Invitationer, bordkort og bordpynt laver jeg selv og skal til og igang med det !! har endelig fundet nogen søde ideer...

Knus

uhh billeder vil være dejligt når du har fået lavet nogen af de ting så jeg kan få lidt insperision (staves)

Anmeld

25. marts 2009

82Miraklet

Diana/Claus skriver:

uhh billeder vil være dejligt når du har fået lavet nogen af de ting så jeg kan få lidt insperision (staves)

Hej igen...

har lige taget nogle billeder så kan du da lige se.... det er dog ikke dem jeg selv har lavet, men dem jeg vil lave.... de er taget fra bogen babyklip i karton af klematis...

De små dåbsbørn vil være invitationer og bordkort....

Gyngehesten, elefanten, vuggen og barnevognen vil jeg lave som bordpynt.... (vuggen og barnevognen kan også bruges som invitation)

Håber det gav lidt inspiration..

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

hvor er de bare søde.

Anmeld

25. marts 2009

82Miraklet

Diana/Claus skriver:

hvor er de bare søde.

ja det syntes jeg jo også... hehe

Anmeld

26. marts 2009

Muffinmus

Vi holder navnefest den 22 maj
En grillfest om eftermiddagen så vores søn på 20 mdr også kan være med til festen...
Så ville det jo være synd med en aften fest.
Så det skal nok blive hyggeligt..
Og kjole?? Hm, ikke dåbskjole i hvert fald, men måske en anden sød en i dagens anledning.
DEr skal inviteres ca 5, men de kommer sikkert ikke alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.