Hovedpine efter sukkerindtag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.913 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

lonemus

Nu har jeg talt kalorier og levet rimelig sundt i 3 uger, samt dyrket lidt motion.

I dag har vi så gæster og jeg har spist pizza, samt spist slik - med det resultat jeg fik en mega hovedpine, lige pludselig.

Kan det skyldes den usunde mad og sukkeret??

Jeg har det sidste års tid lidt meget af hovedpine, men efter 2 ugers sund kost og træning, gik det væk. I dag kom det så igen...jeg mistænker lidt den usunde mad og sukkeret.....har I oplevet det?

Lone - hvis krop åbenbart ikke kan tåle sukker og junkfood mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Honningblomst

Jeps...kroppen får vel nærmest et chok...jeg får diarré og klamme bøvser når jeg spiser fedt...sukker kan jeg godt, men det virker som øl på en alkoholiker, så det skal jeg holde mig fra.
Flot det kører for dig...jeg skal tage mig lidt sammen nu...synes jeg er blevet for fed..
Knus..

Anmeld

22. marts 2009

Mikkelmusen

Nu lever jeg ikke specielt sundt men tænker bestemt over hvad jeg putter i munden og har i en laaang periode drukket meget lidt cola. Og der sker nøjagtig det samme med mig når jeg så drikker bare 2 glas cola på en aften. Det sker også med fed mad. Normalt kan jeg godt lide kød og sovs men for tiden spiser jeg bare mest salat, og når jeg så endelig spiser noget fed mad, så får jeg bare ondt i maven og diarre, og så den ondeste hovedpine.

Anmeld

22. marts 2009

lonemus

Eva skriver:

Jeps...kroppen får vel nærmest et chok...jeg får diarré og klamme bøvser når jeg spiser fedt...sukker kan jeg godt, men det virker som øl på en alkoholiker, så det skal jeg holde mig fra.
Flot det kører for dig...jeg skal tage mig lidt sammen nu...synes jeg er blevet for fed..
Knus..

Hmm...så lyder det rigtig nok....min hovedpine er først lige gået væk og jeg har bare haft rigtig meget luft i maven hele aftenen.......samtidig føles min mund tør som sandpapir......adddd....sådan har jeg aldrig reageret før...er overbevist om min krop ikke kan tåle usund mad længere.....føj, jeg har haft en skidt aften med oppustet mave og det hele

Imorgen skal jeg ud at cykle en laaaaaaaaaang tur.....

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.