Hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Diana...

Synes her er så stille så hvad laver i?

Vi har lige spist pizzabrød og nu sider jeg og giver Lucas mad mens Claus se noget dårligt i fjernsynet hi hi.

Jeg selv er MEGA træt så tror je skal tidligt i seng.

rigtig god søndag til alle.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Bubbi

Jeg ligger på sofaen og slapper helt af.. Lille manden i maven, har været meget meget livlig i dag, så nu slapper jeg af, og håber snart han lige os tager 2 minutters fred.

Den kære mand laver mad, så det er snart spise tid.. Jubii.. Ellers skal resten af aften, bare gå med at putte på sofaen med manden, også en god gå tur med hundene..

Anmeld

22. marts 2009

fam.4xc

Passer mine syge unger, en med feber og lungebetændelse og en med feber og opkast - snart skal de puttes og så hedder det Claes og Camilla tid

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

fam.4xc skriver:

Passer mine syge unger, en med feber og lungebetændelse og en med feber og opkast - snart skal de puttes og så hedder det Claes og Camilla tid

Åhh de stakler rigtig god bedring til dem og rigtig god kæreste aften

Anmeld

22. marts 2009

fam.4xc

Diana/Claus skriver:

Åhh de stakler rigtig god bedring til dem og rigtig god kæreste aften

Tak tak - jeg gider snart ik holde ferie mere, for de sidste gange jeg har haft ferie er de brugt på skoldkopper eller dårlig mave - nu er det så noget andet

De er begge blevet vaccineret i fredags og det gør det nok heller ik bedre..

Og ja tak vi trænger ekstra til at ligge i hinandens arme i sofaen i aften, det er lidt sejt med 2 syge kede piger i hele weekenden, lunten imellem glipper lidt...

Anmeld

22. marts 2009

Kvindemin

Jeg har lige taget en gang sol, og min bedre halvdel lægger tøj sammen.
Det kan ikke være bedre.

Anmeld

22. marts 2009

louisepigen23

Jeg har haft gæster her i eftermiddag og ordnet lidt mere på børneværelset, så nu slapper jeg bare af og nyder at jeg ikke skal op på arbejde imorgen, da jeg gik på barsel i fredags.... lækkert... så skal der bare soves igennem

Håber i hygger jer alle i dejlige tøser

Knus Louise 36 + 1

Anmeld

22. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg sidder og prøver på at få den "#&%¤! tv2 sputnik til at virke. Jeg kan kun afspille de danske programmer, men jeg vil altså se desperate housewifes. Bliver snart mega hysterisk.

Anmeld

22. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lavet fajitas efter at have været henne og trænet så sveden drev, og nu drikker jeg et glas rødvin og ser tv og savner min kæreste... Vi får besked i dag eller i morgen om lejligheden i Stockholm er blevet solgt så han kan flytte herned

Anmeld

22. marts 2009

SaNiNa

Vi har kæmpet med at få wii på nettet, og vores eget forsvand lige pludselig men nu er vi på igen, med alle somputer, og wii...

Så lige nu sidder vi i sofaen men computerne og se bonderøven, og slapper af efter en lang weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.