Anonym skriver:
Mig og min kæreste har svært ved at få vores sexliv opfyldt. Vi nyder det og giver hinanden det vi kan lide. Men problemet er at jeg endnu aldrig har oplevet en indre orgasme sammen med min partner. Jeg ved godt der er 'rigtig' mange kvinder der ikke oplever den, men har har flere gange været tæt på men så ender det tit med min kæreste kommer af det, og derefter er helt brugt, og jeg så ikke er ophidset længere.. det andet er når han så ikk er ved at komme , når jeg så mærker den dejlige følelse der gør jeg er ved at komme, skal det være hurtiger eller hårde, rigtig hurtigt, og så får kæresten selvfølgelig ondt og stopper.. og præcis der opnår ingen af os at opleve eller give mig den......... gode erfaringer og råd i kan dele ?
Okay, det lyder ihvertfald til at være meget normalt, og der ER hjælp at hente. :-)
1. er det en g-punkts orgasme du fisker efter?
- hvis ja, kan du få det hvis du ornanere?
2. Får du følelsen af at du skal tisse lige pludselig hvis I har sex og han kommer dybt nok op?
- Hvis ja, så fortsæt, for det er ikke den rette tisse trang, så er det nemlig g-punkts orgamsen der nærmer sig, og så vil de fleste bare have det hurtigere og hårdere..
Du kan evt., give din mand et hand-eller blowjob om morgenen, og så om aftenen kan I have sex, for så kan han holde længere tid, og kommer ikke så hurtigt, og så kan I eksperimentere.
Skede orgasmen er dog meget svær at få! - Jeg tror jeg har fået det en enkelt gang, og jeg vil så gerne kunne få den oftere, men det er simpelthen et arbejde uden lige synes jeg :-(
Anmeld