hvad skal dit næste barn hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Kofoed.

Dreng enten Valdemar Theodor eller Michael (og et andet fornavn).

Vi har en Anastasia Kate. Og skulle have haft en Isabella Eva også, men nu vil det bare være underligt, at opkalde en ny det, så tror vi skal have fundet et nyt pige navn(e).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

An&Jo

Jeg har en Johannes Erik i forvejen..

Hvis den næste viser sig at være endnu en dreng, bliver navnet Valdemar Erik, bliver det derimod en pige, så bliver navnet Agnes Eleonora..

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

Vores dreng hedder Thias, så måske en Theo næste gang, hvis det bliver en dreng.

Hvis det bliver en pige, bliver det Anine (eller Mine)

Anmeld

17. februar 2012

Jibbe

Det er svært - vi troede Frej skulle hedde Carl-Oscar. Men endte med Frej.
Så måske den næste - hvis det bliver en dreng - skal være en lille Carl. Vi havde også Minik som et af de sidste valg - men det er helt skrottet tror jeg - det hedder Prins Vincent til mellemnavn nu...
Ellers har vi faktisk slet ikke snakket om navne sådan rigtigt endnu - på trods af jeg er mere end halvvejs henne i graviditeten.
Hvis vi får en pige så måske Nivikka eller Iluna.
Men tror nu vi er enige om at navnet kommer når vi ser vores lille vidunder!!

Anmeld

17. februar 2012

DitteFisk

Jeg har en dreng på 4, og jeg er suuper skruk, og vi begynder først projekt baby til sommer .. Min dreng hedder Marius og hvis han får en lillesøster skal hun hedde Vigga, og Noah hvis det bliver en lillebror. - Sådan har jeg det i hvert fald nu, det kan nå at ændre sig jo Min Vigga er jeg helt vild med!

Anmeld

17. februar 2012

birthee

Dejlig debat - er blevet lidt skruk siden igår, hvor bedste-veninden meddelte at hun var 6½ uge henne med nummer 2 - blev så glad at jeg fældede en tåre - deres første er lavet med hjælp, og nu har de præsteret det helt selv

Nå, det var jo egentlig de der navne - hvis vi engang (og der bliver engang!) så er jeg helt væk i navnet Celine, og er da ikke afvisende overfor at det kunne blive til Celina, som jeg så herinde... drengenavn er der Magnus, som jeg er kommet til at synes rigtig godt om efter at vores Frederik meddelte at det ville han gerne have hans lillebror skulle hedde hvis han fik en sådan engang...

vores datter hedder Caroline, så det skal ikke være navne der er alt for korte i forhold til de 2 skønne skønne unger vi har i forvejen

Anmeld

17. februar 2012

Carl-Emil's mor

Nu skal jeg kun have lille Carl-Emil men havde han været en pige ville jeg meget gerne have haft han hed Mynthe eller Clara-Emilie

Anmeld

17. februar 2012

oerbaek

NU skal jeg ikke lige have flere men fik jeg en dreng skulle han hedde Frederik og en pige skulle hedde Bella

Har i forvejen Kristoffer, Mathias og Nicolaj 

Anmeld

17. februar 2012

sommerfuglen82

Nu er det slet ikke sikkert jeg skal have en mere

Har en Alexander og en Amalie Anora...Så er næsten sikker på det ville skulle starte med A, Men hvad ved jeg ikke evt nogle gode forslag??

Anmeld

17. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åhhhh.. Vil så gerne have en lille Nynne  Det er kæresten bare SLET ikke enig i. Ellers så en Frederik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.