Får min spire næring nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

christinak

Jeg er i 3 trimester 30+ og er begyndt ikke at føle særlig meget sult, spiste aftensmad igår kl 17 og blev sulten igen kl 22, men gad ikke gå ned at spise noget da jeg var gået i seng og spiste så først morgenmad kl 11 idag. Dette er sket nogle gange og er bekymret for om fosteret nu får det næring det skal have. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

signe.

christinak skriver:

Jeg er i 3 trimester 30+ og er begyndt ikke at føle særlig meget sult, spiste aftensmad igår kl 17 og blev sulten igen kl 22, men gad ikke gå ned at spise noget da jeg var gået i seng og spiste så først morgenmad kl 11 idag. Dette er sket nogle gange og er bekymret for om fosteret nu får det næring det skal have. 

De anbefaler jo at man såiser godt og varieret, men jeg synes altid at jeg har fået at vide at fosteret nok skal tage det som det har brug for.. Hvis man f.eks render med kvalme hele tiden og kaster op, bude det jo heller ikke få næring, men de plejer at tage fra I hvert fald det jeg fik at vide ved mine graviditeter. Nu fik jeg så væksthæmmede børn, men det varpga svangerskabsforgiftning, så tror ikke du skal være bekymret

Anmeld

17. februar 2012

kvinde84

Jeg tror heller ikke du skal være bekymret. Jeg lider af gravid. hydronefrose (håber snart de gør noget ved det), og derfor, for at jeg skal få nogenlunde ordentlig søvn, spiser eller drikker jeg slet ingenting efter kl 18. Nogle morgener (pga afbrudt søvn pga smerter) sover jeg også lidt længere og spiser derfor ikke morgenmad før ca 9-10. Men det jeg spiser er sundt og varieret, og JEG føler mig godt tilpas og baby sparker det samme, så jeg går ud fra at hvis man selv er godt tilpas, så har baby det også super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.