Flødeost må man spise det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Ønskebarnet12

Hej allesammen;-) Jeg er i uge 7+2 dage og jeg spiser flødeost til morgen, det er vel ikke skadeligt for barnets udvikling? For jeg læser hos nogle af jer at man kun mÅ spise nogle slags oste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Hej allesammen;-) Jeg er i uge 7+2 dage og jeg spiser flødeost til morgen, det er vel ikke skadeligt for barnets udvikling? For jeg læser hos nogle af jer at man kun mÅ spise nogle slags oste..

Det tror jeg godt man må spise .. Har aldrig hørt andet ..
Jeg spiser det i hvert fald  

Anmeld

17. februar 2012

HeidiØ

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg spiste det også Og jeg spiste også brie.. du må spise oste med pasturiseret mælk. Det er stort set alle danske oste ... Og William har ikke taget skade af mit brie flip indtil videre

Anmeld

17. februar 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Det tror jeg godt man må spise .. Har aldrig hørt andet ..
Jeg spiser det i hvert fald  

Haha det var godt! For det er det eneste jeg får lyst til om morgen:-))

Anmeld

17. februar 2012

Ønskebarnet12

HeidiØ skriver:

Jeg spiste det også Og jeg spiste også brie.. du må spise oste med pasturiseret mælk. Det er stort set alle danske oste ... Og William har ikke taget skade af mit brie flip indtil videre

Jeg har så prøvet et par flødeoste og er endt med den billigste som jeg synes er hel vild lækkerT! Det er en flødeost fra Aldi men tror nu ikke det bliver produceret her i dk tror mere det er produceret i Tyskland 

Anmeld

17. februar 2012

HeidiØ

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har så prøvet et par flødeoste og er endt med den billigste som jeg synes er hel vild lækkerT! Det er en flødeost fra Aldi men tror nu ikke det bliver produceret her i dk tror mere det er produceret i Tyskland 

Okay! Men det er sikkert pasturiseret mælk Så det sker der vidst ik noget ved !! Er selv et rigtig oste-øre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.