en glædelig nyhed jeg lige vil dele med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Betina_fra_Als

Hejza,

Jeg har en gammel spand af en bil, en mazda 323 på 17 år, som er kaldt til syn, det vil koste over 12000 kr at få den klar til den kan "overleve" et syn, alene rust i de bærende dele vil løbe op på 8000 kr, og så mange penge vil jeg ikke punge i så gammel en bil.

Jeg har så taget den beslutning at min gamle mazda 323 snart har kørt sin sidste tur.

Med andre ord, jeg skal have en ny bil, det bliver så en suzuki liana, den har kørt 125000 km, den er 6 år, 5-dørs og med forskelligt udstyr såsom, sædevarme, aircondition (stavet?), central lås, børnesikring i bagdørene osv.

Vi, (jeg og min far) var lige henne ved forhandleren for vi skulle lige have en ting på plads, det var ang: tandrem, de vidste nemlig ikke hvornår den sidst var blevet skiftet, men da det er en bil med kædetræk, skulle den ikke skiftes, og jeg var glad igen.

Og jeg siger jer, glæder mig helt vildt til på torsdag, til jeg kan få den. UUUUFFFF, der er længe til...

Tak fordi du læste med og fortsat god weekend,

knus fra en meget glad Betina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Diana...

ved hvordan du har det vi har os lige købt en toyota avinsis og vi kunne helle ikke vente til vi fik den wee...

Tillykke med den nye bil.

Knus

Anmeld

22. marts 2009

SaNiNa

Stort tillykke med den nye bil

Anmeld

23. marts 2009

NoName

At få noget nyt er bare det bedste, så tillykke med den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.