Jeg må blære mig og så var jeg ikke helt vågen alligevel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Mira0911

Har fast vejedag hver Fredag her i min slankekur...  Til morgen steg jeg på vægten og regnede det bare ud i hovedet hvor meget jeg havde tabt mig siden jeg startede... 

Hovedregningen sagde 5,6... Jeg var stolt, lavede en face status med denne samlede vægt... 

Da jeg senere tog lommeregneren frem og regnede ud, havde hovedregning ikke været rigtigt, jeg var ikke lige sådan helt vågen til morgen... 

Nå men igen var jeg ret sikker på at jeg havde taget på... Men nej... Jeg steg på vægten og den fortalte at jeg havde tabt mig...  I denne uge har jeg tabt mig 900 g.... 

Lommeregneren fortalte så at hele vægttabet fra jeg startede siger nu 4,8 kg... 

Startvægten hed 75,4 kg.... 

Så det går den rigtige vej og jeg er ret stolt faktisk.... 

Måtte lige ud med noget glæde.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

lukasmor

Hvor er det flot!

Hvor lang tid har det taget dig? Jeg har nemlig tabt nøjagtig det samme (4.8kg)

Anmeld

17. februar 2012

Mira0911

Lukasmor skriver:

Hvor er det flot!

Hvor lang tid har det taget dig? Jeg har nemlig tabt nøjagtig det samme (4.8kg)

Tusind tak og i lige måde til dig også... 

Jeg startede 13. Januar så det er gået stærkt synes jeg og så frem til nu... 

Anmeld

17. februar 2012

lukasmor

Mira0911 skriver:

Tusind tak og i lige måde til dig også... 

Jeg startede 13. Januar så det er gået stærkt synes jeg og så frem til nu... 

Nej hvor sjovt! Startede også d. 13 jan. kan nemlig huske at jeg sagde til min kæreste at jeg så håbede at jeg havde tabt mig x antal kg om en måned ( til min søns fødselsdag d. 13 feb ) Så taber vi os åbenbart nøjagtig lige meget, lige hurtigt

Anmeld

17. februar 2012

Mira0911

Lukasmor skriver:

Nej hvor sjovt! Startede også d. 13 jan. kan nemlig huske at jeg sagde til min kæreste at jeg så håbede at jeg havde tabt mig x antal kg om en måned ( til min søns fødselsdag d. 13 feb ) Så taber vi os åbenbart nøjagtig lige meget, lige hurtigt

Hehe det er ret pudsigt alligevel...  Er glad for det går fremad... 

Hvad er din målvægt? 

Anmeld

17. februar 2012

lukasmor

Mira0911 skriver:

Hehe det er ret pudsigt alligevel...  Er glad for det går fremad... 

Hvad er din målvægt? 

Ja det er da ret sjovt

Min målvægt er 59kg. Jeg vejer 64 så det skal nok nåes inden sommer da det gik hurtigere end jeg regnede med.
Jeg har næsten altid været en lille pige på 54kg men tror slet ikke det ville være pænt til mig idag så 59kg passer fint, så kan jeg svinge lidt mellem 59-60

Hvad er dit mål og har du mon sat dato for hvornår du vil nå dit mål?

Anmeld

17. februar 2012

Mira0911

Lukasmor skriver:

Ja det er da ret sjovt

Min målvægt er 59kg. Jeg vejer 64 så det skal nok nåes inden sommer da det gik hurtigere end jeg regnede med.
Jeg har næsten altid været en lille pige på 54kg men tror slet ikke det ville være pænt til mig idag så 59kg passer fint, så kan jeg svinge lidt mellem 59-60

Hvad er dit mål og har du mon sat dato for hvornår du vil nå dit mål?

Jeg har også altid været en lille nips... Der vejede noget i 50'erne... Målet er 60 kg... Startvægten hed 75,4... 

Jeg har ikke sådan direkte sat dato på det, men håber at jeg til Juni/Juli har nået målet.. 

Da jeg ikke skal have flere børn, vil jeg smide alt det overskydende af det jeg kan, så jeg kan komme i mit eget tøj igen... 

Anmeld

17. februar 2012

lukasmor

Mira0911 skriver:

Jeg har også altid været en lille nips... Der vejede noget i 50'erne... Målet er 60 kg... Startvægten hed 75,4... 

Jeg har ikke sådan direkte sat dato på det, men håber at jeg til Juni/Juli har nået målet.. 

Da jeg ikke skal have flere børn, vil jeg smide alt det overskydende af det jeg kan, så jeg kan komme i mit eget tøj igen... 

Hehe ja det kan jeg godt forstå
Det er spændende at se hvornår vi når vores mål Håber og tror på at du når dit mål til sommer
Glæder mig til at følge med i dit vægttab Klø på!

Anmeld

17. februar 2012

B&J

Ej hvor sejt stort tillykke med vægt tabet så sej du er..

Anmeld

17. februar 2012

Mira0911

Lukasmor skriver:

Hehe ja det kan jeg godt forstå
Det er spændende at se hvornår vi når vores mål Håber og tror på at du når dit mål til sommer
Glæder mig til at følge med i dit vægttab Klø på!

Ja det er rigtig spændende... Faktisk hyggeligt at "følges"...  Og ret pudsigt alligevel... 

Jeg kan kun sige i lige måde til dig, glæder mig til at følge dig også... 

Held og lykke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.