Øjenbetændelse... 4. gang på lidt over en måned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Sara_S

Ja, jeg er SÅ træt af det! Vågnede inat og kunne igen mærke at der var noget i vejen med min ene øje... oh ja... Jag har f***me øjenbetændelse igen!!

Jeg har fået dråber og har altså fulgt anvisninger på punkt og prik... bliver ved med at dråbe øjene to dage efter symptomerne er forsvundne men betændelse vender tilbage efter få dage... nu kan jeg virkelig ikke mere!

Har I nogle gode råd piger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

livhemdrup

Sara_S skriver:

Ja, jeg er SÅ træt af det! Vågnede inat og kunne igen mærke at der var noget i vejen med min ene øje... oh ja... Jag har f***me øjenbetændelse igen!!

Jeg har fået dråber og har altså fulgt anvisninger på punkt og prik... bliver ved med at dråbe øjene to dage efter symptomerne er forsvundne men betændelse vender tilbage efter få dage... nu kan jeg virkelig ikke mere!

prøv kamilethe det skal naturligvis være koldt. Og ellers syns jeg da måske du snart skal overveje at søge en øjenlæge det kan være de kan se lidt længere inde hvorfor det blir ved med at vende tilbage.

Anmeld

17. februar 2012

Sara_S

livhemdrup skriver:

prøv kamilethe det skal naturligvis være koldt. Og ellers syns jeg da måske du snart skal overveje at søge en øjenlæge det kan være de kan se lidt længere inde hvorfor det blir ved med at vende tilbage.

Tak for dit svar! 

Har allerede prøvet med kamillethe, men det har desværre ikke hjulpet.

Har været til lægen imorges og jeg blev podet i den ene øje (og det gjorde bare naaaaas!)

Nu må vi se hvad han siger når vi får svarene og om jeg får en henvisning til en øjenlæge... Har i hvert fald fået nogle nye dråber... for tredje gang...  

Anmeld

17. februar 2012

livhemdrup

Sara_S skriver:

Tak for dit svar! 

Har allerede prøvet med kamillethe, men det har desværre ikke hjulpet.

Har været til lægen imorges og jeg blev podet i den ene øje (og det gjorde bare naaaaas!)

Nu må vi se hvad han siger når vi får svarene og om jeg får en henvisning til en øjenlæge... Har i hvert fald fået nogle nye dråber... for tredje gang...  

Det er da godt nok træls. Du bruger ikke kontakt linser vel???

Ved min svigerinde lige pludselig fra den ene dag til den anden ikke længere ku tåle at bruge det og måtte gå over til briller nemlig.

Håber lægen får et svar som kan hjælpe dig.

Anmeld

17. februar 2012

Annemor...

Sara_S skriver:

Hvad for nogle øjendråber får du?

Er det de samme du har fået hele tiden?

Anmeld

17. februar 2012

Sara_S

Det er da godt nok træls. Du bruger ikke kontakt linser vel???

Ved min svigerinde lige pludselig fra den ene dag til den anden ikke længere ku tåle at bruge det og måtte gå over til briller nemlig.

Håber lægen får et svar som kan hjælpe dig.

Ja, jeg bruger nemlig kontakt linser... men har ventet med at tage dem på til betændelsen var helt væk... 

Jeg håber virkelig ikke jeg skal til at gå briller hele tiden! Jeg hader at have dem på, da jeg har virkelig tyk glas i og ligner en idiot... det er nu også derfor at jeg er så ked af at have øjenbetændelse hele tiden... hader virkelig at gå udenfor med briller på!

Anmeld

17. februar 2012

Sara_S

Annemor... skriver:

Hvad for nogle øjendråber får du?

Er det de samme du har fået hele tiden?

Jeg brugte Fucithalmic de første to gange... Kloramfenikol i opløsning 3. gang og nu har jeg fået Kloramfenikal viskøse, ved ikke om der er nogen væsentlig forskel mellem de sidste to... 

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

Hvis det er månedslinser du bruger, så skift dem ud, og tag nye på, når øjenbetændelsen er helt væk.

Og skift al øjenmake-uppen ud, det kan sagtens sidde deri.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.