Er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

FogL

Krussedulle skriver:

Øv, det er næsten ikke til at holde ud når kroppen snyder en ... Håber det snart er din tur!! .... Men du bliver vel sat igang om et par dage så?!

Jeg bliver først sat igang mandag hvis ikke der sker noget, så det krydser jeg godt nok mine fingre for!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Kofoed.

Det lyder som de første veer, glæd dig, det bliver være

Anmeld

21. februar 2012

JacobsMoar

ciepige skriver:

Jeg tror måske jeg har veer..

Det føles lidt som plukveer, der over de 3-4 min. de står på, tager til i styrke og smerte. Der er ca 5 min. mellem.. 

Er det veer, de damer?  

Pas.. Når får veer er du ikke tvivl

Anmeld

21. februar 2012

FogL

KarinaB. skriver:

Pas.. Når får veer er du ikke tvivl

For nogle måske.. Min mors veer sad udelukkende i ryggen, og hun aner ikke hvad en plukve er (selv i dag). Så ville jeg da også være i tvivl. 

Men jaja. Leger bare jeg ikke er i tvivl når jeg engang (suk!) får veer.. 

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Ella

ciepige skriver:

For nogle måske.. Min mors veer sad udelukkende i ryggen, og hun aner ikke hvad en plukve er (selv i dag). Så ville jeg da også være i tvivl. 

Vi kan være utålmodige sammen er 40+3.....

Føler mig nu ikke så utålmodig håber bare inderligt jeg selv går igang inden igangsættelse

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

ciepige skriver:

Jeg bliver først sat igang mandag hvis ikke der sker noget, så det krydser jeg godt nok mine fingre for!  

Held og lykke

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

Lollo1987 skriver:

Vi kan være utålmodige sammen er 40+3.....

Føler mig nu ikke så utålmodig håber bare inderligt jeg selv går igang inden igangsættelse

Fødte først 42+1 

Anmeld

22. februar 2012

L&V

ciepige skriver:

Man behøver jo heller ik ha plukveer for at få rigtiger veer. Men tænker os man ikke er i tvivl

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Ella

Baagøe skriver:

Fødte først 42+1 

Så er det godt jeg ike er utålmodig, men så lang tid får man ikke lov at gå jeg skal sættes igang på onsdag 41+3 Så ventetiden klarer jeg fint, men vil bare gerne gå igang selv

Anmeld

22. februar 2012

FogL

Lollo1987 skriver:

Så er det godt jeg ike er utålmodig, men så lang tid får man ikke lov at gå jeg skal sættes igang på onsdag 41+3 Så ventetiden klarer jeg fint, men vil bare gerne gå igang selv

I roskilde får man "lov" at gå helt til 42+0 før de sætter igang. Hyggeligt! Jeg vil ikke mere. 

Heldigvis er der tegn på noget, håber bare det udvikler sig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.